Avatar billede angelenglen Nybegynder
19. maj 2012 - 16:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Backup af SMS'er fra Java-baseret mobil

Jeg har en Sony Ericsson j20i hazel telefon, der (så vidt jeg kan læse mig til) kan køre Java j2me applikationer.

Jeg har ikke noget USB data-kabel til den, men kan dog få den koblet på WiFi.

Jeg har brug for at få eksporteret sms'erne på telefonen, eftersom jeg skal bruge dem i forbindelse med en retssag.

Det haster desværre ret meget for mig, eftersom beviserne skal indleveres senest mandag, og det først nu er gået op for mig at det er et problem at få beskederne ud.

(Jeg er vant til Android-telefoner, hvor den slags er let nok)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. maj 2012 - 16:12 #1
Videresend dine sms´er til en telefon der kan tilsluttes en pc og hent dem ud den vej.
Wifi kan du ikke bruge i denne forbindelse.
Avatar billede angelenglen Nybegynder
19. maj 2012 - 16:32 #2
ok øv :-(

Smid et svar for points.
Avatar billede kurt54 Ekspert
19. maj 2012 - 19:42 #3
Jeg bruger Mobiledit - findes også også i en lite (dvs gratis) udgave. Jeg plejer at bruge kabel men programmet kan også kommunikere bluetooth eller infrarødt ( Irda ). Ellers ser det ud til din telefon har microSD kort plads - muligvis kan du få data ud den vej og så i en kortlæser på PC (adapter finde mellem microSD og SD kort). Mange telefonder kan kopiere data fra sim/telefon til microSD kort.
Avatar billede angelenglen Nybegynder
25. maj 2012 - 11:47 #4
Jeg endte med manuelt at skrive beskederne af.
Heldigvis var der kun 30-40 sms'er.

Anyway i må gerne smide svar så jeg kan dele points ud.