Avatar billede mikkel4229 Nybegynder
14. maj 2012 - 18:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Registreres ikke på netværket

Nogen der har en idé om hvorfor min computer ikke registreres, som en enhed på netværket?
Jeg har været inde i CMD og bruge NET VIEW... den kunne ikke finde mig...
Så har jeg også prøvet at gå ind i routeren, og der stod at jeg ikke var registreret... Men jeg kan godt gå på nettet...
Der er også lige et problem... Jeg kan ikke hoste min minecraftserver pga. det... Jeg kan ikke forbinde, fordi jeg åbenbart ikke findes på netværket...
Kan det måske have noget med netkortet at gøre? Det er ved at være lidt gammelt, men virker da fint nok... udover det her...

Håber at I kan og vil hjælpe... :/
14. maj 2012 - 19:16 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede mikkel4229 Nybegynder
14. maj 2012 - 19:29 #2
Undskyld...
Jeg bruger windows 7, en LevelOne netværks adapter (USB), og har en Netgear router...
Avatar billede Wally1973 Praktikant
15. maj 2012 - 03:04 #3
Du skal nok bare åbne op i dine firewalls, både den i routeren og den på din computer, og så lave en port forwarding i din router.
Avatar billede mikkel4229 Nybegynder
22. maj 2012 - 15:08 #4
Det virkede for noget tid siden... men nu virker det ikke... Jeg har gendannet systemet fra da det virkede... men der skete ikke en ski' :/
Avatar billede mikkel4229 Nybegynder
03. august 2012 - 15:36 #5
Uopklaret