Avatar billede nakinge Nybegynder
12. maj 2012 - 13:04 Der er 8 kommentarer

PDF problem

Jeg har gennem længere tid ikke kunne bruge Adobe Reider, og har haft en Adobe Photoshop på prøve, der vi nu have betaling for den, jeg vil ikke købe. det har givet det problem at jeg ikke kan åbne PDF filer.

Når jeg vil slette Raeder, får jeg den besked at det ikke kan lade sig gøre da den ligger på en cd som jeg skal sætte i skuffen, det er ikke muligt da jeg aldrig har ejet e sådan cd, Raeder er gratis osv. så hvorfor bruge cd?

Hvad gør jeg, er der andre programmer jeg kan bruge?
En gammel amatør.
Avatar billede nakinge Nybegynder
12. maj 2012 - 13:07 #1
Ps det er for at ligge det ind i igen, i håb om at det så virker jeg vil slette!
Avatar billede claes57 Ekspert
12. maj 2012 - 13:20 #2
http://get.adobe.com/dk/reader/?promoid=DAGCC
fjern hak i Mcafee - og installer det - det burde overskrive den gamle opsætning med nyeste reader.
Men der er mange mindre programmer, der virker lige så godt.
Avatar billede nakinge Nybegynder
12. maj 2012 - 14:05 #3
tak for svaret, det indkredser da forståelsen for andre!
Det er problemet i en nødeskal, når jeg nedtager det program får jeg dem meldimg at det alerede befider sig på min pc. og vil jeg så fjerne adobe rader så fordvinder den fra min kontrolpanel samtidig med at jeg får meldingen om at pogrammet befinder sig på en extern pc ja så er det gentagelse fra første indlæg?
12. maj 2012 - 14:39 #4
Velkommen til E. ...

Afinstall acrobat reader vha
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html  (FREE versionen)

---

Derefter
http://get.adobe.com/dk/reader/  (FRAKlik det der Google halløj...)
Avatar billede vejmand Juniormester
12. maj 2012 - 14:56 #5
Avatar billede nakinge Nybegynder
12. maj 2012 - 15:23 #6
Jeg vil takke for begge forslag det sidste hjalp ikke jeg fik renset nogle rester væk, men jeg har stadig den danske udgave af rader der ikke virker og problemet som beskrevet, nu er det mest et irritationsmoment, da råd nr. et har løst problemet med pdf fil, nu kan jeg åbne mine regninger med mere igen.

Men kom gerne med forslag der kan fjerne rader helt. Men jeg kan leve med det.

Tak for hjælpen
Nakinge
12. maj 2012 - 20:11 #7
HAR du afinstaleret AcrobatReader med REVOUNINSTALLER ???

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...