Avatar billede Jubbe123 Nybegynder
08. maj 2012 - 18:09 Der er 2 kommentarer

Uoverenstemmelse mellem 2 computere over LAN.

Hej Folkens.

Jeg har 3 makkere jeg spiller Killing floor over LAN med. 2 af dem har jeg ingen problemer med, men den sidste er der en eller anden form for uoverenstemmelse med.

Jeg skal prøve at forklare det simpelt:
Mig og min makker kan ikke connecte til den samme server. De 2 andre har ingen problemer med at spille med nogen af os.
Ligeså snart jeg connecter til serveren, når min makker sidder derinde i forvejen skriver den bare connecting i en evighed, hvorefter den failer. Til tider smider den faktisk min makker af når jeg prøver at connecte.
Det samme sker hvis han connecter mens jeg sidder på serveren.

Vi har kørt statiske IP´er, vi kan sagtens spille andre spil som Company of heroes over LAN uden problemer.

Det skal siges at vi har begge to ens computere.
MSI GT780DXR
i7 2670QM - 8 GB RAM
Windows7 Premium

Håber i kan kaste lidt lys på det.
Avatar billede Jubbe123 Nybegynder
08. maj 2012 - 19:13 #1
Det skal lige siges at vi hoster fra en af vores bærbare. Vi har forsøgt med forskellige hosts uden hjælp.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. maj 2012 - 20:01 #2
Hejsa.
Det er ikke noget så banalt som deling af en Steam-account eller noget licens-fnadder?
M.v.h.