Avatar billede lauramarie Nybegynder
04. marts 2012 - 21:43 Der er 7 kommentarer

Overførsel af kontakter fra HTC til Iphone

Jeg har lige fået en Iphone 4s og vil gerne overføre mine kontakter fra min gamle HTC Desire S. Jeg synkroniserede min HTC med Outlook, og derefter min Iphone med Outlook. Men den har ikke fået alle mine kontakter med. Jeg tror, at det var alle dem, som lå på SIM-kortet, hvordan får jeg dem med?
På forhånd tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2012 - 21:46 #1
Sync dine kontakter med Gmail på din HTC
Gør så det samme på din Iphone
Avatar billede zoso Novice
04. marts 2012 - 21:48 #2
Der to mulige løsninger.
- Overfør dem fra SIM-kortet til telefonens hukommelse, og gentar overførelsen til Outlook.
- Overfør dem via. en ekstern SIM-kort læser.
Avatar billede zoso Novice
04. marts 2012 - 21:50 #3
#1 Endnu lettere metode - forudsætter dog at ens telefon kan dette.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2012 - 22:09 #4
#3
Du har set at det er Android og HTC, ikk :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2012 - 22:31 #5
Ups... Android og Iphone! ;)
Avatar billede lauramarie Nybegynder
04. marts 2012 - 22:31 #6
hvordan synkroniserer jeg med gmailen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2012 - 22:41 #7
På Android skal Gmail blot sættes op, og har du været på marked er det gjort.
Iphone: http://support.google.com/mobile/bin/answer.py?hl=da&answer=138740&ctx=cb&src=cb&cbid=-18z5q3ojdcbaf&cbrank=0