Avatar billede jackass- Nybegynder
16. februar 2012 - 13:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke kopiere fil

Hej,

Jeg forsøger at kopiere en fil med File.Copy() men får følgende exception:

The process cannot access the file 'file.plt' because it is being used by another process.

Hvordan kan jeg evt lukke filen eller hvad der skal til for at kunne komme til at kopiere den?

Pft.
Avatar billede mjdigital Nybegynder
16. februar 2012 - 15:08 #1
Umiddelbart burde Visual Studio 2010 SP1 have fixet den fejl.
Avatar billede jackass- Nybegynder
16. februar 2012 - 15:38 #2
Så må jeg hellere installere SP1 og se om det hjælper.. Har ellers undgået den indtil nu, for det betyder sikkert 6 x reboot (det ér jo trods alt MS software)