Avatar billede Spindoc Nybegynder
08. februar 2012 - 15:26 Der er 3 kommentarer

Flytning af kontakter/telefonnumre

Hej "Eksperter" :-)
Jeg har en Garmin Asus A10 mobiltelefon og skal skifte SimKort i forbindelse med skift til nyt teleudbyder - nu vil jeg gerne have mine kontakter/numre med over på det nye SimKort eller ha lagt dem på det SD kort der sidder i telefonen - er der nogle der har et "bud" på dette?? På forhånd tak !!
Avatar billede pstidsen Novice
08. februar 2012 - 16:51 #1
I indstillinger burde der være en funktion der kopierer kontakterne fra SIM kortet til telefonen. Når så du har det nye SIM kort i kan du flytte (eller kopiere) kontakterne fra telefon til SIM kort.
Avatar billede Spindoc Nybegynder
08. februar 2012 - 19:15 #2
Tak-tak... jeg har været inde og prøve -- tro det virker :-)
Avatar billede pstidsen Novice
08. februar 2012 - 19:21 #3
Der er højest sandsynligt også en mulighed for kun at vise de kontakter der ligger på telefonen. Prøv det og se om de alle er der.