Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2012 - 15:24 Der er 1 løsning

Problem med at logge på iTunes Store.

Netværksforbindelsen fik timeout - sørg for, at netværksindstillingerne er korrekte, og at netværksforbindelsen er aktiv, eller prøv igen senere. "

Denne besked får jeg hver gang jeg prøver at logge på iTunes shop. Ligegyldigt om jeg bruger en stationær med lan kabel eller en bærbar med trådløst

Har virkelig været langt omkring på nettet for at finde en løsning, men har intet brugbart fundet endnu.

Der er givet tilladelse i Windows Firewall til iTunes.

Win 7 ultimate  64 bit er installeret og Itunes helt opdateret. Browseren er Google Chrome.  Får samme fejl med IE

Hvis jeg bruger det indbyggede dianogsticeringsværktøj  i iTunes får jeg fejlen : En sikker henvisning til  iTunes store mislykkedes.  Og de henviser i hjælp til firewall

En stor tak og stor ære til en, der kan hjælpe her :-)
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2012 - 19:35 #1
Jeg mener, at have læst på E. at også ubesvarede spørgsmål, af en eller anden grund,  skal være besvarede.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester



IT-JOB

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

IT-projektledere til forretningskritiske projekter

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Testmanager til Partsrepræsentation

Netcompany A/S

Test Specialist

SporingsGruppen ApS

App-udvikler

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Kontorchef med ansvar for tværgående service management