Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2012 - 15:24 Der er 1 løsning

Problem med at logge på iTunes Store.

Netværksforbindelsen fik timeout - sørg for, at netværksindstillingerne er korrekte, og at netværksforbindelsen er aktiv, eller prøv igen senere. "

Denne besked får jeg hver gang jeg prøver at logge på iTunes shop. Ligegyldigt om jeg bruger en stationær med lan kabel eller en bærbar med trådløst

Har virkelig været langt omkring på nettet for at finde en løsning, men har intet brugbart fundet endnu.

Der er givet tilladelse i Windows Firewall til iTunes.

Win 7 ultimate  64 bit er installeret og Itunes helt opdateret. Browseren er Google Chrome.  Får samme fejl med IE

Hvis jeg bruger det indbyggede dianogsticeringsværktøj  i iTunes får jeg fejlen : En sikker henvisning til  iTunes store mislykkedes.  Og de henviser i hjælp til firewall

En stor tak og stor ære til en, der kan hjælpe her :-)
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2012 - 19:35 #1
Jeg mener, at have læst på E. at også ubesvarede spørgsmål, af en eller anden grund,  skal være besvarede.