Avatar billede jalved Ekspert
11. januar 2012 - 13:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Billader med usb til et headset

Hej

Jeg skal bruge en billader til et Jabra Easygo headset.

Jeg forestillede mig at købe en billader med almindeligt hun usb stik - af den slags der annonceres til Iphone og mp3-afspillere.

Og så en ledning fra selve billaderen til headsettet, der skulle have alm. han usb stik og han micro usb b, 5 pin til selve telefonen.

Jeg vil nødigt brænde headsettet af eller ødelægge noget, og jeg bliver forvirret af de forskellige specifikationer for input og output - fx Input: DC 12V - 24V Output: 5V / 1000mA

Er der noget bestemt man skal tænke over i den retning?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. januar 2012 - 14:42 #1
Input: DC 12V - 24V (virker i biler 12V og lastvogne 24V)
Output: 5V / 1000mA (5V skal det være, 1A er rigeligt til flere dimser op en gang)
Der fulgte en med til min gps - virker fint til nokia-tlf.
Avatar billede jalved Ekspert
21. januar 2012 - 01:35 #2
Tak for oplysningerne - det var faktisk lige hvad jeg skulle bruge...

Læg gerne et svar :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
21. januar 2012 - 11:47 #3
bare luk selv
Avatar billede jalved Ekspert
21. januar 2012 - 12:01 #4
Jeg lukker for spørgsmålet....