Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2012 - 18:44 Der er 55 kommentarer og
1 løsning

dreamboard til htc desire hd (android )

hej alle eksperter ! :-)

jeg sad og kikke efter  iphone tema  til min htc desire hd  (android )

og jeg google og golle på nettet  også fandt jeg nåde som hed dreamboard http://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2011/03/DreamBoard-10-e1300628480191.png

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSciuVX-mVLNs2NMRMbWZNNa753rFUGcl2z-bgfHswMvNQTil9K

det ser da  godt ud :-) ?

MEN DET Står Jailbroken :(((

og det er jo  farligt

er der noget isil  med dreamboard  ??  (så man ikke skal Jailbroken ) ???????
Avatar billede chalde Seniormester
08. januar 2012 - 19:11 #1
Hvad er det du ønsker?
I din overskrift skriver du til htc desire hd (android ).
Dreamboard er et tema/skin/frontend af HTC sense til iphone. Men da du allerede har en HTC med Sense giver det ingen mening at du ønsker det til den.

Så giv lige en anelse mere mening.

Bortset fra det, du får det aldrig noget af den slags på en iphone uden at jailbreake den.
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2012 - 20:09 #2
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSciuVX-mVLNs2NMRMbWZNNa753rFUGcl2z-bgfHswMvNQTil9K

det er jo HTC system de kør  http://4.bp.blogspot.com/-b2C7D97oyzk/TVf0HyYfmHI/AAAAAAAAACw/Hf6plvIvWZ4/s1600/htc-wildfire.jpg

kan man ikke  få det til android  ???  jeg ved da at go launcher ex  det er et tema :-)

er der noget isil  med dreamboard  ??  (så man ikke skal Jailbroken ) ???????

OG som du ka se på billed så er det en iphone som kør htc System og ://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSciuVX-mVLNs2NMRMbWZNNa753rFUGcl2z-bgfHswMvNQTil9K
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2012 - 20:11 #3
Avatar billede chalde Seniormester
08. januar 2012 - 20:20 #4
Ja, og du kører HTC. Det du skriver giver jo absolut ingen mening. Du vil have HTC Sense..... men har allerede HTC Sense.

Så ja, du kan få det til Android, og i og med du har en HTC, så har du det allerede.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. januar 2012 - 21:51 #5
Rasmus.
Husk nu på at vi stadig ikke har lært tankelæsning, og dermed kan vi ikke, ud fra det du skriver, læse os frem til hvad du vil.

Jeg er 100% enig med #4. Det du vil have har du allerede, så dit spørgsmål giver ikke mening før du uddyber det.
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2012 - 15:30 #6
http://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2011/03/DreamBoard-10-e1300628480191.png

det er vist på en iphone )

jeg har en htc mobil :-)

og den er født med den system som er vist  på billed her

http://4.bp.blogspot.com/-b2C7D97oyzk/TVf0HyYfmHI/AAAAAAAAACw/Hf6plvIvWZ4/s1600/htc-wildfire.jpg

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSciuVX-mVLNs2NMRMbWZNNa753rFUGcl2z-bgfHswMvNQTil9K

(jeg vil gerne ha det bar i iphone  til htc )

(vis i ved jeg hvad mener ) :)

(uden je skal Jailbroken  den )
Avatar billede chalde Seniormester
09. januar 2012 - 16:39 #7
Nu har jeg virkelig forsøgt, men jeg kan på ingen måde se nogen nævneværdig forskel: http://peecee.dk/upload/view/345045
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2012 - 17:24 #8
Rasmus, er det bare nye ikoner du vil have?
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2012 - 19:26 #9
#8  nej .-)

som du kan se på billedet  så er det en iphome mobiltelefon :--)

jeg vil gerne ha den bar med iphone  lige som  http://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2011/03/DreamBoard-10-e1300628480191.png

bar med iphone  til htc / android  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2012 - 19:42 #10
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2012 - 19:42 #11
john  KIK LIGE HER  !!! :-)))

http://www.youtube.com/watch?v=fjQKYmkjYDU&feature=related

best launcher for android (He Launcher)

???
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2012 - 20:04 #12
#11
Ok. Nu ser det ud som om du søger noget der hedder HE launcher?

Læs lige dette:
Forklar præcis hvad det er du gerne vil have.
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2012 - 15:26 #13
hej john_stigers  :-)

jeg vil gerne have iphone theme  (eller)

en boot disk :-)

som du kan se i min video her http://www.youtube.com/ (...)

så hedder det HE launcher  eller best launcher for android (He Launcher)

jeg fant lige n video MEN det var ikke en HTC mobil MEN enSony-Ericsson- xperia x10 mini pro  http://ecellphone.net/wp-content/uploads/2010/11/Sony-Ericsson-xperia-mini.jpg

MENden kør samme system som android :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2012 - 22:23 #14
Og hvad med det andet tema du bøvlede med?
Jeg er sgu ikke meget for at hjælpe, hvis du siger du endnu ikke har fået det andet til at virke...
www.eksperten.dk/spm/951682
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2012 - 18:07 #15
hej john

hvad skal jeg se her www.eksperten.dk/spm/951682  ???

det er bar MIUI iPhone 4  ?

OG som du kan se her http://www.youtube.com/watch?v=fjQKYmkjYDU&feature=related

så er det en enSony-Ericsson- xperia x10 mini pro

som  kører HTC  standdard system  når man køber en ny htc mobil så er der  reinstalleret fra fabrikken  så kan man downloade  tema programmer som go launcher eller GO Launcher EX

ellr 91 Pandahome Pro MEN det er jo ikke det samme :((  som(He Launcher)
http://www.youtube.com/watch?v=fjQKYmkjYDU&feature=related
Avatar billede kjeldsted Novice
13. januar 2012 - 00:30 #16
#0:

Jeg tvivler på at du hverken behøver eller kan jailbreake din HTC ;)

Desuden Rasmus. Når nu du er så utrolig glad for at linke billeder og videoer, kan du så ikke prøve at forklare hvad du vil med det vedhæftede når du ligger det ved. Ret ofte bruger jeg ret lang tid på at finde ud af hvad du vil have jeg skal bruge billederne/videoerne til. Som fx. indlæg #11. Det er ikke ret meget værd, for vi ser bare en video, men ved ikke hvad vi skal bruge den til. Bare lige et godt råd til hurtigere og mere præcis hjælp.
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2012 - 14:02 #17
best launcher for android (HE LAUNCHER) available on market
Avatar billede kjeldsted Novice
13. januar 2012 - 20:58 #18
#17:

Rasmus. Vi kan altså ikke læse tanker. Du må lære at forstå at du er nødt til at forklare hver gang du linker eller skriver navnet på et produkt eller du citere noget. Indlæget "best launcher for android (HE LAUNCHER) available on market" giver absolut ligeså meget information som "".

Prøv engang at forklare hvad det er du vil. Altså med ord. Ikke links til billeder eller mærkelige citater.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. januar 2012 - 21:47 #19
#18 enig.

#17 læs #12 igen:
Læs lige dette:
Forklar præcis hvad det er du gerne vil have.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. januar 2012 - 21:48 #20
#17 du skriver den er på marked, så hent den der. Færdig.

Eller mener du noget helt 3.?
Avatar billede kjeldsted Novice
13. januar 2012 - 21:56 #21
Desuden er der vist en guide til at få iPhone tema til Android (http://www.eksperten.dk/guide/1456)....
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. januar 2012 - 22:14 #22
Den guide er jo blot endnu et eksempel på at rasmus ikke læser hvad vi skriver.

Læs også kommentarerne...
Avatar billede kjeldsted Novice
13. januar 2012 - 22:17 #23
#22....

Ps. #21 var "lidt" ironisk ment.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. januar 2012 - 22:20 #24
;)
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2012 - 22:58 #25
#21 der er bar en guide til iPhone 4 Theme - PandaHome til android  ?

jeg vil ha en HE launcher :-)

eller en iphone til android

jeg ved ikke om den dur ??

iphone ROM Launcher ???

https://market.android.com/detailsid=org.adw.launr.miui&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm9yZy5hZHcubGF1bmNoZXIubWl1aSJd

https://market.android.com/search?q=iphone+ROM+Launcher&c=apps

(PÅ DANSK ) jeg vil bare gerne have en LAUNCHER med iphone :-O)

lige som HE launcher
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. januar 2012 - 23:23 #26
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2012 - 23:44 #27
hej  android  har da også MIUI

MIUI.ADW iPhone Launcher

https://market.android.com/details?id=org.adw.launcher.miui&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm9yZy5hZHcubGF1bmNoZXIubWl1aSJd

men de har ikke en dreamboard  på android market ??
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2012 - 16:50 #28
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. januar 2012 - 19:25 #29
Ok.
Så luk her, for du er ved at bevæge dig væk fra det du efterlyser.
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2012 - 21:55 #30
#29

den 5,82 kr Køb

kanman ikke finde den Gratis ?

jeg  har en app som hedder AppInstaller
https://market.android.com/details?id=com.funtrigger.appinstaller&feature=search_result

kan man ikke finde den  på nettet  Gratis ??    altså GO Launcher EX Tema Sense
droindman

???
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. januar 2012 - 22:26 #31
Måske, men så er vi ude i noget ulovligt, og det får du ikke hjælp til her :)
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2012 - 22:47 #32
hvorfor er det ulovligt ???AppInstaller ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. januar 2012 - 23:05 #33
Hvorfor skriver du Appinstaller? Det er jo ikke det du spørger om...

kan man ikke finde den  på nettet  Gratis ??    altså GO Launcher EX Tema Sense
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2012 - 23:17 #34
Avatar billede chalde Seniormester
15. januar 2012 - 15:50 #36
Valnød!
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2012 - 20:18 #37
#36  hvad mener du med Valnød ???
Avatar billede chalde Seniormester
15. januar 2012 - 21:08 #38
#37 Forsøger blot at fremhæve det vi andre skriver til dig hele tiden:
Det nytter ikke noget bare at skrive noget uden videre forklaring. Du kan ikke bare blive ved med at smide links og andet uden at komme med en forklaring på hvad dit link eller dine meget korte indfald betyder. Især ikke efter det er blevet gjort klart for dig flere gange at vi ikke forstår hvor du vil hen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2012 - 22:04 #39
Enig med #38
Forklar hvad du vil, så hjælper jeg gerne. Men bliver du ved i samme skrue, må jeg blive nødt til at tro du tager pis på os, og så framelder jeg spørgsmålet.
Avatar billede kjeldsted Novice
15. januar 2012 - 23:30 #40
Af ren og skær lyst til et godt grin en gang i mellem vil jeg sikkert fortsat kigge med på disse tråde... Men eftersom det mest meningsfulde jeg endnu har fået ud af denne tråd er "Valnød" må jeg nok hellere melde fra på at forsøge at hjælpe.

Ps. #39... Ja, man skulle tro det var en joke. Men i så fald en meget langvarig en af slagsen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. januar 2012 - 16:16 #41
#40
Tjah... http://www.eksperten.dk/spm/951682 måske, måske ikke :)
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2012 - 16:38 #42
jeg vil gerne ha en ios til android :-)

ikke en Launcher !

jeg ved ikke om det hedder en rom ??

eller openiboot  ??
Avatar billede chalde Seniormester
16. januar 2012 - 17:23 #43
#42 Det kan du ikke. Vil du ha iOS må du købe en iphone.
Avatar billede kjeldsted Novice
16. januar 2012 - 17:24 #44
Rasmus... Hvis du vil have iOS med de fordele der følger med hér hedder den eneste rigtige løsning iPhone. Jeg tror vist jeg har sagt det en gang eller to eller fem før. Du får aldrig installeret et Apple styresystem på en anden enhed (og slet ikke lovligt). Så hvis det er det du vil så køb for pokker en iPhone.

Og en rom, specielt hvis den er god, er en ret delikat drikke, som man (taler af erfaring) ikke skal indtage alt for meget af på en aften.

(Ja, jeg sagde jeg ville stoppe, men kan sgu ikke lade være... Sorry)
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2012 - 20:13 #45
hej NU ER JEG GODT VED AT VÆRE TRÆT AF DE TEMAER!!

kan  man ikke selv lave sin egen temaer ??
Avatar billede kjeldsted Novice
18. januar 2012 - 22:57 #46
Rasmus.... Har du brugt 45 kommentarer på at spørge hvordan du laver temaer til Android?

Har på fornemmelsen du ikke får mere ud af denne tråd
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2012 - 22:36 #47
er det ikke en app  ?
Avatar billede chalde Seniormester
21. januar 2012 - 22:45 #48
#47 Muligvis, hvis du vil forklarer nærmere hvad du spørger ind til.
Avatar billede kjeldsted Novice
21. januar 2012 - 22:49 #49
#47 Om HVAD er en app?
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. januar 2012 - 23:24 #50
LOL!

Jeg giver op.

Rasmus>
Forklar dig tydeligt. Vi kan IKKE læse hvad du tænker!
Avatar billede kjeldsted Novice
21. januar 2012 - 23:27 #51
#50 Lige mine ord.... LOL
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2012 - 15:14 #52
på dansk jeg vil ha en  iphone / ios 4  theme / boot / Virtual
Avatar billede kjeldsted Novice
23. januar 2012 - 15:31 #53
"jeg vil ha en  iphone / ios 4  theme / boot / Virtual"

http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_iphone/family/iphone/iphone4s må være svaret på det spørgsmål.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. januar 2012 - 22:03 #54
#53 haha du har sgu ret.
Køb en Iphone!
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2012 - 17:06 #55
ha ha ha :((((( !!!
Avatar billede kjeldsted Novice
26. januar 2012 - 22:15 #56
Du skrev du ville have en iPhone. Desuden. Supplement til #53: iOS 4 er efterhånden udgået. Det er efterhånden lidt tid siden iOS 5 udkom.