Avatar billede Reflex0494 Nybegynder
29. december 2011 - 19:49 Der er 14 kommentarer

PC Slukker når jeg åbner spil.

Hej Eksperten.

Jeg har et problem med min PC, den har det med at gå ud hver gang jeg åbner spil, og har lige fået dem hjem fra reparation for ca. 2 uger siden, og der hvor jeg fik den lavet der siger de at de ikke kan svare på problemet. :/

Og når jeg åbner spil, så slukker min PC helt, og nogle gange genstarter den igen.

Og da min PC var til reparation var den inde for at få fixet et BSOD problem, mugligvis mit Grafikkort men er ikke sikker.

Håber der er nogle der kan svaret på mit problem. ;)

Hilsen,
Reflex.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2011 - 19:54 #1
Du skal ikke acceptere at de ikke kan løse problemet.
Har du garanti på stadigvæk?
Avatar billede Reflex0494 Nybegynder
29. december 2011 - 19:57 #2
Burde meget gerne stadig have 1 års garanti tilbage, kan lige prøve at køre ind med den igen i morgen eller engang i det nye år.
29. december 2011 - 20:06 #3
www.eksperten.dk/spm/889774 - HeavyLoad!!!
Så kan du 'presse' din PC ...
Avatar billede Reflex0494 Nybegynder
29. december 2011 - 20:26 #4
Mange tak, jeg vil lige prøve at lade dette program køre i et stykke tid.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2011 - 11:55 #5
Hvis de ikke kan komme med en forklaring til hvorfor din maskine bliver ved med at lave fejl, skal de da gøre noget ekstraordinært for at løse det.
De skal da ikke slippe med at spidse dig med sådan en forklaring.
De må enten udskifte komponenter til problemet er løst eller give dig en ny pc der virker.
Avatar billede Reflex0494 Nybegynder
30. december 2011 - 16:27 #6
Køre også ind med den her efter nytår og klager, men min PC er selvbyg, så de har ikke nogen på lager akkurat magen til min.
Avatar billede Reflex0494 Nybegynder
30. december 2011 - 16:52 #7
Og ang. HeavyLoad, der når jeg kun lige at trykke på at den skal starte, også slukker min PC med det samme.
30. december 2011 - 17:01 #8
SÅ har du jo 'noget' at vise/demo 'fejlen' på ...

Mistanke til PSU (PowerSupply) ?
Avatar billede Reflex0494 Nybegynder
30. december 2011 - 17:31 #9
Prøvede at deaktivere nogle Cores i min CPU, og har alle andre cores aktiveret udover core 2, for er den eneste som lader til at få min PC til at slukke.
Avatar billede Reflex0494 Nybegynder
03. januar 2012 - 23:30 #10
Har sendt min PC til reparation igår igen, og denne gang sagde de at det lød nemt nok at ordne. -.-

Og snakkede med dem tidligere idag, og de ville skifte mit Grafikkort de var ikke helt sikre hvad det præcise problem var endnu.

Håber de kan ordne det, og min forsikring dækker det, heldigvis.
Avatar billede Reflex0494 Nybegynder
07. januar 2012 - 17:47 #11
så fandt vi problemet, det var min strømforsyning den var gal med. :)

Men tak for hjælpen alle sammen! :D
Avatar billede pstidsen Novice
07. januar 2012 - 23:10 #12
lukketid?
Avatar billede Reflex0494 Nybegynder
07. januar 2012 - 23:59 #13
Hvad mener du, pstidsen? :)
Avatar billede pstidsen Novice
08. januar 2012 - 00:17 #14
Hov du er jo ny herinde, så er det klart du ikke forstår. Velkommen til :)

For at forvente fremtidig hjælp er det en god idé (et must!) at man lukker sine spørgsmål. Det gør man ved at acceptere et eller flere svar og uddele point. Du skal acceptere svar fra dem der løste problemet.

Det er normalt at man skriver sine indlæg som "Kommentar" i første omgang. Når så problemet er løst skriver spørger (dig) "brugernavn1 og brugernavn3 smid et svar" og så accepterer du de to svar, når de kommer.

Se FAQ: www.eksperten.dk/faq