Avatar billede anba Mester
09. december 2011 - 19:21 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Program til HTC Wildfire S

Jeg har en Iphone 4s og bruger Itunes til at downloade diverse applikationer på min PC.
Min mand har en HTC Wildfire S. Mit spørgsmål er da, om der findes et lignede program til hans telefon, hvor man kan downloade og styre indholdet på HTC-telefonen. Og i givet fald hvilket, og hvor finder jeg det ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. december 2011 - 20:22 #2
Brug Appbrain: www.appbrain.com

(Mener du ikke til PC?)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. december 2011 - 20:23 #3
Hvis nej, så kan du stadig bruge appbrain.
Hent det her: https://market.android.com/details?id=com.appspot.swisscodemonkeys.apps&hl=da
Avatar billede anba Mester
09. december 2011 - 20:41 #4
Men kan man synkronisere på samme måde som i ITUNES ved at connecte mobiltelefonen til pc-en ?
Jeg kendte godt www.market.android.com - men ikke www.appbrain.com
Avatar billede chalde Seniormester
09. december 2011 - 21:02 #5
Det var mere Airdroid som jeg linkede til jeg mente.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. december 2011 - 21:09 #6
Airdroid er nok det tætteste du kommer.
Mener ikke der er programmer som kan det samme som Itunes, til Android.
Avatar billede anba Mester
09. december 2011 - 21:16 #7
AIRDROID...hvorfor skriver i begge det - I mener vel Android ?
Avatar billede anba Mester
09. december 2011 - 21:19 #8
Men hvordan får man så programmet fra market.android på pc-en til telefonen ? jeg har valgt download - på android marked....og der står så, at programmet er installeret - men det er ikke på telefonen ? Skal man sætte stik i telefon og pc ? Og finder det så selv ud af at installere på telefonen ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. december 2011 - 21:23 #9
#7
hahaha ;)

Nej...
Der er tale om et program der hedder Airdroid :D
Avatar billede anba Mester
09. december 2011 - 21:31 #10
Vil det sige at man skal installere et program der hedder Airdroid for at kunne downloade programmmerne vis pc - eller kan det ikke betale sig - skal man blot downloade direkte i telefonen via Wi-FI ? Ja, jeg spørger jo, fordi jeg ikke ved bedre ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. december 2011 - 22:13 #11
Ja eller hent via 3G.
Avatar billede anba Mester
09. december 2011 - 22:45 #12
men så behøver man vel ikke Airdroid - hvis man installerer direkte i telefonen via wi-fi eller 3 G ???
Avatar billede anba Mester
25. december 2011 - 16:23 #13
Ok tak for det.
Avatar billede anba Mester
25. december 2011 - 16:24 #14
OK tak for det.
Avatar billede anba Mester
25. december 2011 - 16:25 #15
Det var dig jeg ville give point - men kludrede vist lidt i det.
Avatar billede anba Mester
08. januar 2012 - 11:00 #16
john_stigers kan  ikke lægge et var så jeg kan få afsluttet dette spørgmål ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. januar 2012 - 16:21 #17
Svar :)