Avatar billede bufli Mester
21. november 2011 - 21:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IPhone 4S - musik uden iTunes + MP3/AAC

Hej

Som ny indenfor IPhone, står jeg og forsøger at finde ud af at lægge musik på en IPhone 4S. Det siges at kunne lade sig gøre uden brug af iTunes. Jeg kan ganske enkelt bare ikke finde ud af hvordan jeg skal gøre det. Er der nogen der kan assistere?

Kan det lade sig gøre at lægge musikken over i MP3 format, eller skal det konverteres?

M.v.h.
Kenneth
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2011 - 17:16 #1
kør din musik ind i Windows Media Player eler iTunes windows +mac
tilslut din  iphone  til computeren via usb eller bluetooth

kopier  din musik ind på din mac eller computeren

vis det er mac  så brug iTunes  og vis det er computer windows så brug  Windows Media Player lek din musik ind på iTunes  eller Windows Media Player

http://www.dvdtoiphone.net/video-format.html

ellers kik her

video 1 Hvordan får jeg min musik ind i iTunes?  http://www.youtube.com/watch?v=Crt4Y9kh1oc

min musik ind i iphone http://www.youtube.com/watch?v=k09bv56l8sk
Avatar billede bufli Mester
22. november 2011 - 19:32 #2
Sorry - jeg har åbnet Media Player, mens iPhonen er sat til med USB. Jeg kan ikke se iPhonen i Media Player. Jeg kan dermed ikke lægge musik ind via Media Player, med mindre jeg gør noget galt.

Jeg kan heller ikke trække og slippe musikken i stifinder.

Er der noget jeg gør galt?
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2011 - 20:54 #3
vis du bruger windows Media Player så sæt iphone til computeren via usb  og gå ind i windows Media Player start alle programmer find windows Media Player gå ind i den klik på synkroniserer  træk musikken over i den og når du har fået det over i den så klik start synkor
Avatar billede bufli Mester
22. november 2011 - 21:54 #4
Windows Media Player siger "Connect a device" selvom iPhonen er tilsluttet. Så kan jeg jo ikke synkronisere noget
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2011 - 17:39 #5
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ??? bot bot bot ?

får lige ide ?

prøv lige ImTOO iPhone Transfer.
http://codecs.dk/?Guides/FlytMusikOgVideoFraComputerenTilIPhone/474
Avatar billede bufli Mester
01. december 2011 - 18:46 #6
Lukker