Avatar billede WPCS Nybegynder
08. november 2011 - 16:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

SD kort / HTC Desire

Jeg har en gammel Desire.

Det er meget belastende at den konstant kommer og siger "at der ikke mere plads på harddisken" på trods af man næsten ikke installerer programmer og flytter dem man kan til SD-kortet.

#1 Jeg vil desperat gerne have flyttet billeder/video til SD-kortet men  kan ikke rigtigt finde ud af hvordan, da jeg ikke kan SD-kortet i roden? Jeg kan sagtens finde billed-mappen.

http://member.america.htc.com/download/web_materials/Manual/HTC_Desire/100407_Desire_HTC_UM_Danish.pdf

#2 Kan det passe at man ikke kan ændre i indstillingerne således at den som "standard" gemmer billeder/video på SD-kortet istedet? Jeg kan ikke finde det ihvertfald?!

Håber der er en venlig sjæl der kan/gider hjælpe
Avatar billede WPCS Nybegynder
08. november 2011 - 17:35 #2
Det bliver jeg ikke klogere af? De muligheder har jeg ikke...
Avatar billede The_Buzz Novice
08. november 2011 - 17:58 #3
Hm min desire har altid gemt til SD kortet..? i DCIM mappen
Avatar billede giweo Juniormester
08. november 2011 - 18:05 #4
Så kunne det måske mere tyde på at kortet ikke er synligt for telefonen  (defekt)
Avatar billede WPCS Nybegynder
08. november 2011 - 18:23 #5
Når jeg vælger at tlf. skal åbne som Diskdrev, kan jeg godt se DCIM-mappen? D.v.s. at det er SD-kortet jeg åbner og ikke selve tlf. drev?
Kan godt se kortet i tlf. men kan f.eks. ikke få lov at slette alt på kortet? Og har haft en mistanke om at det kunne være defekt...

Så er det bare Desire der har alt for lille intern hukommelse? Jeg ved ikke hvordan jeg skal frigøre mere plads uden at slette f.eks. Maps, Facebook og de andre sociale medier der var årsag til at jeg købte telefonen i første omgang?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2011 - 20:30 #6
https://market.android.com/details?id=com.metago.astro

Mon ikke det kan hjælpe dig lidt på vej.
Er telefonen opdateret til nyeste software?
Avatar billede WPCS Nybegynder
08. november 2011 - 20:42 #7
Har lige hentet den. Var nødt til at resete. Ja den har 2.3.3
Avatar billede johann95 Nybegynder
26. april 2012 - 18:50 #8
Hej, måske er det på tide, at du købe et nyt SD kort. Jeg fundet den billigste / hurtigste / største sd Kort her:

http://www.kreativshop.dk/sd-kort-c-1_2.html
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2012 - 19:23 #9
#8
Måske du skulle læse spørgsmålet, og så vil jeg da lige sige at der er accepteret et svar = der er fundet en løsning.
Velkommen til btw ;)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. april 2012 - 21:36 #10
Det virker som om johann95 bare er rundt for at lægge reklamer for den pågældende virksom. Og johann95 - det er altså bare spam. Gider du godt holde kæft?