Avatar billede Kilgore Nybegynder
07. november 2011 - 13:50 Der er 5 kommentarer

Data D-drev er fuldt - Kan man slette SWM-filer

Jeg har et Drev er ligger ved siden af mit C-drev. Det er en standard opsætning på en Toshiba, som jeg ikke har haft noget med at gøre. Nu er Drevet fuldt og der synes ikke at ligge andre store filer end nogle SWM-filer, hvor den siger at jeg skal have SyStem tilladelse for at slette.

Hvordan takler jeg dette?
07. november 2011 - 14:09 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede claes57 Ekspert
07. november 2011 - 14:09 #2
det er sandsynligvis filer til recovery - så jeg ville lade dem være.
Den bedre løsning ville være at skifte til en større disk.
Avatar billede Kilgore Nybegynder
07. november 2011 - 14:22 #3
vista
Avatar billede sergei_ Juniormester
07. november 2011 - 14:53 #4
Det er diskimage-filer, med backup sandsynligvis fra den anden disk. Ja, du kan bare slette dem. Du skal så bare være klar over at du ikke kan lave recovery.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. november 2011 - 17:20 #5
Man kan med et egnet program stadig lave backup.
http://www.todo-backup.com/