Avatar billede creldemaster Nybegynder
05. november 2011 - 10:41 Der er 11 kommentarer

Iphone 4s hvornår modtog jeg mine beskeder???

Det ser ud som om det ikke er muligt at se hvornår man modtager sine sms'er på iphone. Er der nogen der ved noget om emnet, og evt hvordan jeg kommer til at se hvornår jeg modtog mine beskeder?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2011 - 16:24 #2
Jailbreak den, så kan du.
Det er jo en Iphone, så du må leve med at den er RET så begrænset i softwaren!

Nå nej... Der er endnu ikke nogen Jailbreak til 4s...
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2011 - 22:37 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2011 - 22:51 #4
#3 Du skal ikke lægge svar, når jeg lige har fortalt hvad løsningen er!
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2011 - 16:24 #5
kik på  #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2011 - 19:09 #6
#5
Jeg forstår simpelthen ikke at du ikke læser hvad der står?!

Jeg har gjort opmærksom på i #2 at det ikke kan lade sig gøre uden at jailbreake sin Iphone, og så lægger du et svar der blot linker til en side med guide i hvordan man gør?!
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2011 - 19:28 #7
jeg forstår ikke din kommentar #6 Jeg forstår simpelthen ikke at du ikke læser hvad der står?!

Jeg har gjort opmærksom på i #2 at det ikke kan lade sig gøre uden at jailbreake sin Iphone, og så lægger du et svar der blot linker til en side med guide i hvordan man gør?!

du mener altså at man ikke kan
jeg googler via www.google.dk
jailbreake sin Iphone

så kommer den http://www.iphone4jailbreak.org/

og så skriver du #6

#5
Jeg forstår simpelthen ikke at du ikke læser hvad der står?!

Jeg har gjort opmærksom på i #2 at det ikke kan lade sig gøre uden at jailbreake sin Iphone, og så lægger du et svar der blot linker til en side med guide i hvordan man gør?!

lek til lægger du et svar der blot linker til en side med guide i hvordan man gør?!

og den ser forkert ud ikke ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2011 - 20:07 #8
Pointen er at jeg skriver i #2 at man ikke kan uden at jailbreake, og så lægger du svar i #3.

#1 er jo blot et google link til et billede.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2011 - 20:07 #9
Jeg har sendt en privat besked, hvor vi fortsætter!
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2011 - 15:04 #10
til creldemaster
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2011 - 19:59 #11
Svar til accept.