Avatar billede Slettet bruger
04. november 2011 - 15:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

iPhone_pandaJr Studios

hej  jeg har kikket på iPhone_pandaJr Studios og det så da godt ud ??  MEN mit problem er jeg kan ikke finde den på android market på min mobiltelefon  MEN på pc kan jeg godt  (skal lige sige ) at jeg skriver det samme på mobil internettet og computere internettet  på computere internettet hedder den iPhone_pandaJr Studios

https://market.android.com/details?id=com.nd.android.pandatheme.p_iphone_panda&feature=also_installed#?t=W251bGwsMSwxLDEwNCwiY29tLm5kLmFuZHJvaWQucGFuZGF0aGVtZS5wX2lwaG9uZV9wYW5kYSJd

MEN på min mobil internettet skriver jeg iPhone_pandaJr Studios kommer bar en masse temaer MEN ikke  iPhone_pandaJr Studios mit spørgsmål er hvordan finder jeg den på android market ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. november 2011 - 17:37 #1
Klik på Installer når du er logget på marked via din pc.
Så behøves du ikke lede efter den på din telefon.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2011 - 18:18 #2
men jeg har inge logind til android marked  når jeg kommer ind på https://market.android.com/details?id=com.nd.android.pandatheme.p_iphone_panda&feature=also_installed#?t=W251bGwsMSwxLDEwNCwiY29tLm5kLmFuZHJvaWQucGFuZGF0aGVtZS5wX2lwaG9uZV9wYW5kYSJd

står der Installer  når jeg logind på android marked  så skriver Email og Password så kliker jeg sign in så står  der Der er ikke knyttet nogen Android-telefoner til denne konto. Log ind med en anden konto.

hvordan får jeg det ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. november 2011 - 19:26 #3
Log på med din Google konto.
Har du ikke sådan en, så opret en her: https://accounts.google.com/NewAccount
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2011 - 19:36 #4
når jeg kommer ind på https://accounts.google.com/NewAccount

MEn jeg har en gamil  men hvordan finner jeg såen at jeg skal skive mobil nr
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. november 2011 - 20:21 #5
Du skal bare bruge den samme som du bruger på telefonen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. november 2011 - 20:23 #6
Du skal logge på marked med din gmail konto.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2011 - 22:03 #7
er android market ikke det samme på mobilen
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2011 - 22:13 #8
hej har fånet den på mobil market :-) det hedder ikke det samme som pc  på pc hedder det iPhone_panda
og mobil hedder det iphone _panda
jr studiosc
og jeg har download det MEN når jeg går ind i appen kommer der 3 menyer som hedder apply this now!
og download pandahome
og download more
men hvad skal jeg så nu ??
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2011 - 22:42 #9
hej nu dur det .-)  det skal hedde 91 pandahomepro

https://market.android.com/details?id=com.nd.android.pandahomepro&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5uZC5hbmRyb2lkLnBhbmRhaG9tZXBybyJd

og det køre også godt MEn menuen  køre ned af og man kan ikke rulle den til siden som på en rigtig iphone men tænker på om det kan være indstilling i 91 pandahomepro ??? MEN elles køre den godt :-)  P,S vis vi lige kan lave den indstilling  så den kommer til at køre siden  som på rigtig iphone  så er der point john :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. november 2011 - 23:30 #10
Aner ikke hvordan den kører på en Iphone, og bruger ikke temaer længere og kommer aldrig til det igen, så behold du bare de point :)
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2011 - 23:37 #11
hej nu køre det menuen  rulleer til siden  http://www.eksperten.dk/guide/1456