Avatar billede kelderkold Nybegynder
31. marts 2011 - 23:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

mails fra bestemte afsendere bliver slettet permanent

Microsoft Office Outlook 2007, Jeg har idag konstateret at når jeg modtager en mail fra en bestemt person bliver mailen slettet i outlook af sig selv, jeg kan se den lander på webmailen, og der sendes også en kopi til min Iphone, men når outlook henter den ned fra serveren forsvinder den.
Jeg har 2 forskellige afsendere det sker med, og det er uanset hvilken af mine email adresser de sender til.

Jeg har tjekket alle indstillinger for afsendere af uønsket email og andre indstillinger og fjernet alt hvad jeg har haft lavet af blokeringer.
men lige meget hjælper det, mails kommer ikke på pc'en.

Jeg bruger McAfee men kan ikke se noget i det om at det skulle kunne slette dem.

problem afsender:
fornavn@privatemail.dk
fornavn@arbejdsmail.dk
disse bliver stoppet, jeg kender ikke andre med samme fornavn.

men med samme privatemail.dk kender jeg en og dem kan jeg godt modtage.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
01. april 2011 - 10:41 #1
tjek Rules
Avatar billede kelderkold Nybegynder
01. april 2011 - 17:23 #2
den er også tjekket, selvom den hedder regler på dansk ;-)
Avatar billede nissen2630 Novice
03. april 2011 - 02:29 #3
Check hos din udbyder om navnet evt er sat i deres kill filter.
De fleste udbydere har deres eget kill filter når du henter mails.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
03. april 2011 - 09:17 #4
kill filter, det har jeg aldrig hørt om

udover dette er det outlook der sletter mailen
Avatar billede nissen2630 Novice
03. april 2011 - 09:37 #5
kl 2:30 kunne jeg ikke komme på det rigtige navn :-)

SPAM/Junk filter mente jeg.

Kommer mailen igennem hvis filteret i outlook slås fra ?

gå til Tools->Options->Junk E-mail

vælg : No Automatic Filtering
(Sidder med den Engelske udgave)
Avatar billede kelderkold Nybegynder
15. april 2011 - 18:12 #6
jeg bruger one.com og de har et kill filter og et warning filter, begge spamfiltre der beskriver hvornår en mail markeres som spam og hvornår en slettet som spam.

men det er ikke det der æder mailen, men en nyinstallation fik det til at virke.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
16. april 2011 - 15:56 #7
ja ja den er go med dig