Avatar billede pixiball Nybegynder
15. marts 2011 - 08:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Afspilning af wav filers på websider

Hej

Først jeg er helt ny på "C# banen" - så det kan være at det er "common sense" det jeg spørger om :-)

Jeg har brug en side et website, hvor det er muligt at afspille forskellige lydfiler det ligger i en undermappe til websitet.

Afspilningen af den enkelte fil skal ske ved at trykke op en knap.

Er der nogle der kan fortælle mig hvordan det skal gøres?

Det må gerne være Windows media player der benyttes, hvis anden f.eks. quicktime - skal jeg lige hvide hvordan jeg tjekker for eksistensen af den valgte player.
Avatar billede Druesukker Nybegynder
15. marts 2011 - 10:22 #1
Har du undersøgt silverlight?

Det er helt sikkert værd at kigge på hvis det ikke er et overkill!

Hvis du bare vil bruge media player plugin kan du jo bare bruge ganske alm html.
Avatar billede pixiball Nybegynder
15. marts 2011 - 11:31 #2
Jeg ønsker ikke at bruge silverlight.

Ang. media player plugin - så der det nok mere det rigtige.

Problemet er bare at jeg ved ikke hvordan - så hvis du kan fortælle det vil det være super.
Avatar billede Druesukker Nybegynder
15. marts 2011 - 19:11 #3
Der er en god beskrivelse på denne side...

http://www.streamalot.com/wm-embed.shtml
Avatar billede pixiball Nybegynder
16. marts 2011 - 08:47 #4
Super - det kunne bruges.

Sender du lige et svar
Avatar billede Druesukker Nybegynder
17. marts 2011 - 07:27 #5
svar :)
Avatar billede pixiball Nybegynder
03. juni 2011 - 07:27 #6
Point til dig