Avatar billede LarsLj Novice
17. februar 2011 - 10:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

C# til nettet: Min formular "ryster"

Hej. Jeg har en formular på https://www.tolketjenesten.com/order/bestil-en-tolk.aspx. Når jeg f.eks. klikker på en dato, så "ryster" formularen". Det gør den hver gang, der er et pageload.

Jeg har prøvet at sætte spacere ind, men det laver noget ekstra plads over formularen (hvorfor det gør det, er mig en gåde), og jeg har prøvet at sætte en fast bredde på celler og med div-kode, men lige meget hjælper det.

Jeg har lagt formularen i en almindelig tabel med <table>,</tr> og <td>.

Er der nogen, der ved, hvordan jeg kan få den til at stå stille, når den laver et pageload?

Venlig hilsen
Lars
Avatar billede keysersoze Guru
17. februar 2011 - 11:51 #1
Umiddelbart ser jeg ingenting der flytter sig eller lignende hverken i IE eller FF - det eneste jeg ser sker er selve sideskiftet og det kan du ikke undgå sålænge du laver postbacks. Skal sideskiftet undgås skal du over og benytte AJAX.

Hvis det ikke er sideskiftet du hentyder til må du gerne forklare nærmere.
Avatar billede LarsLj Novice
17. februar 2011 - 13:11 #2
Tak for svaret, men jeg har nok ikke formuleret mig præcist nok! Det, jeg mener, er at den bevæger sig sidelæns. Dvs. at den skubber størrelsen på den enkelte tabel celle. Når du f.eks. klikker i datoformularen, står formularen så helt statisk og roligt.

Det er ok at den laver et postback, bare at formularen står helt stille, når den gør det!
Avatar billede keysersoze Guru
17. februar 2011 - 19:21 #3
Ingenting hos mig der rykker sig sidelæns - sidder i Win7 med IE7/8 samt FF.
Avatar billede LarsLj Novice
08. marts 2011 - 10:14 #4
så er det måske kun hos mig. Tak for dit svar!
Avatar billede keysersoze Guru
08. marts 2011 - 22:23 #5
jeg lægger et svar hvis der skal lukkes - kan du komme med yderligere information vil jeg selvfølgelig gerne prøve at kigge på det, men det er bare svært at komme det nærmere når der ikke er problemer på de maskiner jeg har testet på.