Avatar billede keepy Seniormester
14. februar 2011 - 20:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Klasser

Hej

Jeg er ved at lave en program, men jeg kan ikke rigtigt få det afsluttet.

Jeg har 3 klasser jeg har testet ok hver for sig.
-> Modtager klasse -> Dekoder klasse -> sende klasse ->
men hvordan kobler jeg lige disse sammen, så det virker.
Modtager klassen skal står og lytte om der kommer noget data, dette gøres med Event, så skal dekoder klassen dekode det indkommende data og til sidst skal sende klasse sende det videre ud.

Når man åbner programmet skal det stå og lytte heletiden indtil der kommer noget data, hvor på den skal køre de 2 andre klasser, en af gangen. Skal men bruge Main eller Form_load eller måske lave en ny "interface" klasse???
Avatar billede Syska Mester
14. februar 2011 - 20:35 #1
Main? Snakker vi Console App ?

Form_Load ... Så er vi på WinForms.

Du skal vel på en på måde starte det ... Form_Load ville være et godt bud.

Men kommer selvfølgelig an på om det skal ske automatisk eller brugeren skal gøre noget før den starter ...

Det er et ret åbent spørgsmål, uden præcis at kende hvad det kan. Lyder mere som en windows service, end et App.

mvh
Avatar billede keepy Seniormester
14. februar 2011 - 20:54 #2
Det er en windows service/ app

Brugeren skal intet fortage sig, andet end at starte programmet.
Programmet køre bare for sig selv i baggrunden, men der er en form man kan kalde frem, den indeholder bare ikke noget brugeren kan gøre noget ved. helt blank.
Avatar billede Syska Mester
14. februar 2011 - 20:59 #3
Så ville Form_Load være fin efter min mening.

mvh
Avatar billede keepy Seniormester
26. april 2011 - 23:32 #4
Buzzzz send svar
Avatar billede Syska Mester
26. april 2011 - 23:38 #5
svar