Avatar billede sidehawk Nybegynder
28. januar 2011 - 22:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

..... computer

Hej alle. Har en stationær computer som et brudt ned.
Den kommer hverken med bib eller noget. Den starter og synes art kunnet høre den tæller ram, men ellers sker der ikke noget.

Vil den afgive bib hvis det er grafikkort eller cpu der er defekt?

Og findes der en adapter hvor jeg kan trække data fra harddisken på den defekte computer og over på min bærbare, da der ligger mange dokumenter jeg skal bruge
Avatar billede sidehawk Nybegynder
09. februar 2011 - 19:43 #2
Tak for hjælpen
09. februar 2011 - 20:16 #3
Ping...

Hermed et [svar]fra mig ...

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4