Avatar billede Goeg-og-Gokke Nybegynder
08. januar 2011 - 01:27 Der er 2 kommentarer

Flytte filer laptop til desktop el lign

Hej Eksperten

Min laptop blev mødt af en "ERROR", da jeg ville starte den op i dag. Det tog jeg ikke så tungt, jeg kunne jo altid reinstallere Windows (jeg havde leget lidt med maskinen).

Men i den forbindelse vil jeg egentligt gerne redde nogle filer. For at præcisere, så kan min computer godt starte. Men den meddeler, at den ikke var i stand til at finde "recovery.exe", og jeg når dermed aldrig til log-in.

Jeg har hørt fra en bekendt, at man fysisk skal fjerne harddisken fra laptoppen. Det lyder mig en kende bøvlet, så jeg ville høre om der var en løsning, hvor jeg evt. bare kunne flytte dem via et kabel. Jeg har ingen erfaring på det område, så jeg aner ikke om det er realistisk.
Eller, hvis nogen kunne fortælle mig hvordan jeg kunne sætte Recovery.exe i gang igen, ville det jo næsten være det allerbedste.

Jeg kører Windows 7 Prof. på en Asus maskine

På forhånd tak
- Rasmus
08. januar 2011 - 01:39 #1
Kan du opstarte i 'Fejlsikker tilstand' ?

---

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Goeg-og-Gokke - hvad endte disse stadig åbne spørgsmål med ???
Avatar billede Goeg-og-Gokke Nybegynder
08. januar 2011 - 10:10 #2
Ja, det kan jeg godt. Eller, det vil sige jeg har ingen ikoner på skrivebordet og ej heller en startmenu, men det skal man måske heller ikke..

--

I den første fik jeg løst mit problem, men ingen oprettede et svar, så jeg kunne ikke tildele point (jeg går ud fra, det er der du mener med 'åben'). I den næste fik jeg aldrig løst problemet og endte med at reinstallere Windows.