Avatar billede louisek Mester
07. januar 2011 - 09:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PS hipstamatic plugin

Er der nogen her der ved om man kan få en plugin til PS der kan give hipstamatic effekt?
Avatar billede prodic Mester
07. januar 2011 - 10:15 #1
Har du prøvet at Google enten "hipstamatic photoshop" eller "hipstamatic photoshop plugin".

Første link omtaler netop det:
http://www.broadbandreports.com/forum/r24315589-Hipstamatic-Effect-Photoshop-Plugin
Ved dog ikke om det er brugbart.

Alternativt findes der tutorials der forklarer hvordan man gør.
Avatar billede louisek Mester
07. januar 2011 - 10:33 #2
ja det har jeg ;o) men ville gerne have feedback fra en som kendte noget til det i forvejen - så jeg ikke skal sidde og rode det hele igennem selv for at finde ud af hvad der virker bedst ;o)
Avatar billede louisek Mester
29. juni 2011 - 16:38 #3
svar