Avatar billede danny2011 Nybegynder
23. december 2010 - 23:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Job

Jeg skal til en samtale og skal forhandle løn.

Uddannelse:
Cand. IT anno 2005

Min erfaring:
Arbejdet med .NET / C# /ASP.NET siden2005.

Jeg er en erfaring webudvikler.

Hvad kan jeg får i Løn? Er 35.000 excl. pension OK??
Avatar billede arne_v Ekspert
24. december 2010 - 03:58 #1
Med 5 års erfaring bør du sagtens kunne få det.

Om du kan få mere må afhænge lidt af hvad du mere præcist kan.
Avatar billede janus_007 Nybegynder
24. december 2010 - 10:32 #2
Ja det er jo svært at sige vil jeg mene.
Hvad skal du arbejde med?

Reel udvikling?
Lead?
Arkitekt?
Manager?
Avatar billede badal Nybegynder
24. december 2010 - 15:27 #3
Jeg skal være lead udvikler og jeg er god til at kode webapplikationer på backend delen. Når jeg er sammenliggner med mine kolleger så lægger jeg blandt de bedste af dem.

jeg har aldrig været god til at lægge mig på et løn nivaue. Har altid forhandlet mig til lav løn. Det har skyldes at jeg ikke har vidst hvad nivauet er.
Avatar billede arne_v Ekspert
24. december 2010 - 16:45 #4
Så tror jeg at du skal spille ud med noget lidt højere end 35K.

Der er selvfølgelig stadig en masse andre faktorer: geografisk placering (København ligger lidt højere end Jylland), andet en løn (frynsegoder), reel arbejdstid (er det 40 eller 55 timer om ugen) etc.. Men umiddelbart synes jeg at 40K lyder mere rimeligt end 35K.
Avatar billede danny2011 Nybegynder
25. december 2010 - 11:07 #5
hej arne

tror at jeg fået en ide om det nu. Kan du komme med et svar så giver jeg point.
Avatar billede arne_v Ekspert
25. december 2010 - 16:50 #6
svar
Avatar billede janus_007 Nybegynder
25. december 2010 - 21:40 #7
Så er du allerede igang med din første fejl som kommende lead, nemlig at favorisere enkelte bidragsydere til baggrund for din succes!