Avatar billede tnla Mester
10. oktober 2010 - 14:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Offentlig email-adresse

Hvor risikabelt mht SPAM er det at have sin email-adresse stående på en hjemmeside, som har meget få besøg? Er det man totalt skal undgå, hvis man vil være fri for spam? Jeg ved, der er spam roboter som bare leder efter mail-adresser, men mange og hvor effektive de er, har jeg aldrig hørt vurderinger af..
10. oktober 2010 - 16:37 #1
Nu kommer det også an på hvordan den E-mail er skrevet på en given hjemmeside...

Som REN tekst+link så vil en "robot" let finde den...

Men læs mere her ->
http://www.html.dk/artikler/00041/default.asp
Avatar billede tnla Mester
10. oktober 2010 - 18:12 #2
Mange tak karise, det var præcis sådan en artikel, jeg var ude efter, så smid bare et svar.

Min mail er ren tekst uden link, men selv dem kan mange "spambots" åbenbart finde :(
10. oktober 2010 - 18:20 #3
Ping...