Avatar billede Slettet bruger
11. august 2010 - 21:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Spor telefonfis

Er der en måde at man kan spore/ringe tilbage/finde ud af hvem der konstant laver telefonfis... med mig?
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2010 - 21:28 #1
Ja, politiet kan. Hvis det er alvorligt - trusler og den slags..
("terrorpakken" kræver jo at telefonselskaberne skal genne den slags oplysninger)

- men hvis det bare er "fis"... ?
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2010 - 21:32 #2
Det er bare irriterende fis... Men anyways, mener bare at jeg har hørt at man kan ringe "*69" i USA, for så at ringe tilbage til numre inkl. hemmelige.

Tænkte om man kunne det i Danmark..?
Avatar billede kimtheman Novice
11. august 2010 - 22:04 #3
Så ville fidusen ikke være meget værd vedr. hemmeligt nummer. Så nej, det vil jeg ikke mene du kan.
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2010 - 22:07 #4
Pis os.. :P Men ja, jeg narrede personen til at afsløre sig selv, så det kan være det samme :P Tak for hjælpen anyways..
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
11. august 2010 - 22:13 #5
du narrede ikke nogen til noget

men du kunne jo blive ansat ved TDC som IT medarbejder, hvis det er dem du har, og så dykke ned i deres databaser der logger alt
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2010 - 22:42 #6
Ja, det er en god idé! Men er det ikke strafbart?
Avatar billede Jensen DK Novice
12. august 2010 - 06:47 #7
Kun hvis det bliver opdaget.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
12. august 2010 - 07:39 #8
Ja kun hvis man bliver opdaget, men det kræver at du er en god DBA.
Men hvis du har moral, som vores måske kommende statsminister, så går det nok. Du siger bare at du var i en grå zone!!!!!!
Avatar billede Jensen DK Novice
12. august 2010 - 13:32 #9
Ja det var sjusket og en fejl.
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2010 - 15:25 #10
- eller det forudsigelige resultat af alle de absurde krumspring vi skal udføre, hvis vi er så upatriotiske at forelske os i en farlig udlænding...
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2010 - 23:05 #11
Lukkes.. xD