Avatar billede tiger_dk Mester
12. juli 2010 - 11:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flytte e-mails fra en Outlook Web Accress til anden Outlook Web Accress e-mail konto..

Hej !

Som spørgsmålet lyder, hvordan gør jeg det, eller kan det overhovedet lade sig gøre, for jeg synes ikke jeg finde noget om det nogen steder.

Det er nemlig fordi jeg har e-mail konto, som vil blive slettet om ganske kort tid, og på den konto er der jo en masse e-mail jeg gerne vil gemme. Så er der i den henseende blevet oprettet en anden e-mail konto, så vil jeg nemlig gerne have flyttet alle de andre e-mails fra den gamle konto over på den nye e-mail konto.

Håber i forstår hvad jeg mener !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede tiger_dk Mester
12. juli 2010 - 11:55 #1
det er selvfølig Access....  jeg ved ikke engang om de er et program der hedder Accress

det er en lille tatstefejl...
Avatar billede tiger_dk Mester
12. juli 2010 - 12:02 #2
jeg lukker her, jeg tror ikke det er den rigtige kategori, når jeg får set rigtig efter.. har åbnet her http://www.eksperten.dk/spm/913984 i stedet