Avatar billede celal Nybegynder
01. juli 2010 - 13:38 Der er 1 kommentar

Overføre streger og billeder fra Rapport til Word

Jeg har en rapport hvor der også er nogle streger og et billed. Når jeg bruger OfficeLink til at konvertere Rapporten til Word, kommer stregerne og billed ikke med over. Nogen som ved hvordan jeg få mine streger og billed medover?
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2010 - 15:52 #1
Du har ramt loftet af ms-access raporters anvendelighed - følgende workarounds har måske interesse:

1. Lav raporten direkste i word på en af måderne:
  a. brevfletning
  b. indsættelse i word dokument, hoppende mellem bogmærker.

elller

2. Gem som snap-shot. Her kommer ikke noget word dokument som du ellers efterspørger, men måske kan et snap-shot gøre det ud for det som et word dokument skal bruges til - evt. sende til andre.

Den radikal løsning er helt at undlade at anvende access raport, men det kræver man mestrer nogle andre tricks:
http://www.eksperten.dk/spm/889700