Avatar billede janniegc Nybegynder
26. juni 2010 - 11:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

BIOS opdatering - problemer med opladning af bærbar

Hej

Jeg har en HP Compay 6820s bærbar, som er ca 2 år gammel nu. Kører windows 7 professional på den.

Jeg har i de sidste dage bemærket at batteriet ikke lades op ved tilslutning af oplader, og har prøver flere kontakter i lejligheden, så må være maskinen.

Jeg ved ikke ret meget om sådan noget, men søgte lidt på Google, læste om dødt batteri, udskiftning, bios opdatering......

Nogen som kan hjælpe mig med at give min bærbar liv igen uden brug af stik......

Med venlig hilsen
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juni 2010 - 12:39 #1
Det lyder som en defekt lader.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juni 2010 - 12:40 #2
bios har intet med det at gøre.
Kører den på strøm fra kontakt/transformer? I så fald virker den del, og så er der kun batteriet tilbage.
via hp.dk kan du (se support i top højre) finde din model - og der gå videre til reservedele (kræver serienummer på din maskine).
Avatar billede thov Forsker
26. juni 2010 - 13:56 #3
Avatar billede janniegc Nybegynder
26. juni 2010 - 15:59 #4
#1 : Den skriver den er tilsluttet, dog uden at lade.....???

#2 : Ja havde det også på fornemmelsen, at det var den vej. Har bare læst et sted at bærbaren selv skulle gøre opmærksom på problemet - at batteriet burde skiftes.

#3 : Ja bliver også fra en af konkurenterne.....ork det havde jeg tjekket ;)
Avatar billede janniegc Nybegynder
04. januar 2014 - 14:12 #5
.