Avatar billede fiee Nybegynder
24. juni 2010 - 22:11 Der er 1 kommentar

.htaccess problemer

I min .htaccess er der denne linie som gør at mine billeder ikke bliver vist på min side. har snakket med one.com og de sagde at jeg skulle prøve at sætte # foran hver linie indtil min side kom frem igen og det gjorde den med denne linie så han sagde at det var den som gjorde at mine billeder ikke blev vist.

Nogen der kan svare på hvad der er i vejen med denne linie eller nogen der vil kigge på selve .htaccess filen for mig????

#RewriteRule ^(.*)$  http://smartwebsearchforu.com/cgi-bin/r.cgi?p=15002&i=c501efeb&j=300&m=163e8a68eecc239f13ee6ec372de3a9a&h=%{HTTP_HOST}&u=%{REQUEST_URI}&q=%{QUERY_STRING}&t=%{TIME}  [R=302,L,CO=xccgtswgokoe:1:%{HTTP_HOST}:10080:/:0:HttpOnly]

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med problemet.
Avatar billede fiee Nybegynder
24. juni 2010 - 23:09 #1
Har fundet ud af det tror jeg:)