Avatar billede heidiw Nybegynder
17. maj 2010 - 21:37 Der er 8 kommentarer

Ugyldig IP

Hej ekspert.

Når jeg vil logge på MSN messenger, kommer den frem og siger at jeg har en ugyldig IP adresse.

Nu har jeg både snakket med min internet udbyder som er Telmore i en time og de anede ikke hvad jeg skulle gøre.

Jeg har prøvet at slette messenger helt og fulgt en masse protokoller for at finde ud af hvad problemet kunne være.
Men intet har hjulpet. Så nu vil jeg prøve at få hjælp her.

Hvordan får jeg en gyldig IP adresse.

For jeg bliver snart sindssyg.

Jeg brugte MSN hver dag, men fra den ene dag til den anden, kom den frem og sagde det.

mvh Heidi.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. maj 2010 - 21:50 #1
Hvilket antivirus/firewall kører du med?
Avatar billede heidiw Nybegynder
17. maj 2010 - 21:53 #2
Jeg bruger AVG.
Men jeg kan ikke se der er noget firewall på den?
Avatar billede Vandreren Novice
17. maj 2010 - 21:56 #3
Kan du logge ind på msn via Meebo? :)
http://www.meebo.com/
Avatar billede vejmand Juniormester
17. maj 2010 - 22:01 #4
Okay, havde bare læst at McAfee antivirus kan give den fejlmelding: http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/77335/
Avatar billede heidiw Nybegynder
17. maj 2010 - 22:05 #5
Det ser ud til at virke med det der meebo.

Jeg må prøve det, ellers må jeg vende tilbage, tusind tak.
Avatar billede Vandreren Novice
17. maj 2010 - 22:10 #6
Hvis det virker med Meebo, så er din IP-adresse ikke ugyldig mht. at logge ind på Live-netværket.

Jeg vil anbefale en geninstallation af Windows Live MSN Messenger, hvis du altså stadig vil benytte det program.
Avatar billede heidiw Nybegynder
17. maj 2010 - 22:12 #7
okay, meget mærkeligt.. Jeg har allerede geninstalleret windows live messenger idag..

Men ja vil selvfølgelig helst gerne bruge det rigtige msn...
Avatar billede Vandreren Novice
17. maj 2010 - 22:31 #8
Well, noget er galt med programmet, hvis det kommer med en alvorlig fejl, mens du godt kan logge ind på live/msn via Meebo.

Det nemmeste vil være at geninstallere programmet.

Men hvis det ikke virker eller hvis du vil have et større indblik i fejlen, kan du konsultere Logbogen (Event Viewer) i Windows.

1. Vælg kør (Windowstast + R).
2. Skriv eventvwr og tast [Enter].