Avatar billede hearnz Nybegynder
09. maj 2010 - 14:27 Der er 1 løsning

HTC Magic sms problem

Hej Exp's.

Jeg har fået mig en HTC Magic og ind imellem opstår der et problem når jeg skriver sms'er. Jeg får lov at skrive første ord, men så snart jeg trykker på "mellemrum" hopper den op og markerer den sidst modtagne besked, jeg skal så trykke på tekstfeltet for at få lov at skrive næste ord og næste gang jeg trykker på "mellemrum" sker det igen, og igen osv..

Jeg har haft Better keyboard installeret, men som et led i fejlfindingen har jeg også slettet det..uden held. Genstart af telefonen hjælper heller ikke. Pludseligt forsvinder fejlen (af sig selv?) og jeg ser den ikke i noget tid, men pludseligt vender den tilbage :/

Jeg kan også se at der er et eller andet der får den til at springe en linje op hver gang jeg trykker på "mellemrum", for når jeg har skrevet en fuld linje og går igang med linje 2 kan jeg se at markøren hopper en linje op ved hvert "mellemrums" tast.

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede hearnz Nybegynder
10. maj 2010 - 21:07 #1
inaktiv..lukker!