Avatar billede tbrg Novice
23. april 2010 - 00:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med textbox

Jeg har et problem med textbox.

Jeg henter indholdet af en tekstfil (ca. 100 kb) ind i textbox, da jeg gerne vil redigere i teksten, men jeg kan kun slette i teksten; ikke redigere. Først når jeg har slettet omkring 3/4 af teksten, kan jeg begynde at skrive i tekstboksen igen.

Det tyder måske lidt på, at der er indbygget en begrænsning i textbox. Mit spørgsmål er så, om der er en måde at omgå denne begrænsning på?
Avatar billede tbrg Novice
23. april 2010 - 00:27 #1
Glem det. Bare mig der er dum.
Avatar billede tbrg Novice
23. april 2010 - 00:29 #2
Havde ikke lige set at textbox havde en MaxLength property. Det er for længe siden, at jeg har rodet med det her. :-)