Avatar billede grzona Ekspert
16. april 2010 - 07:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

anti virus pogrammer

Hejsa eksperten.

Jeg havde for nogen tid siden Avast gratis version til XP. Så fik jeg muligheden for at få den fulde Bullgard gennem min internet udbyder.
Nu tænker jeg HVAD var egentligt bedst aligevel?
Selv om Avast ikke var det fulde pogram virker det som om at Bullgard er dårligere?
Der er jo også AVG...
Hvad ville I anbefale?
Peter Andersen
Avatar billede claes57 Ekspert
16. april 2010 - 08:42 #1
Tag microsoft security essentials + en firewall, der kan styres.
med xp brug Zonealarm eller lignende - med vista/win7 brug http://sphinx-soft.com/Vista/index.html som findes i freeware
Avatar billede besle Nybegynder
16. april 2010 - 09:30 #2
Hold dig fra AVG, hvis du endelig skal have et gratis antivirus program, så brug Avast.
Skal du have en købe-antivirus, så køb enten Eset Nod32, eller Kaspersky Internet Security
Avatar billede frem-ad Professor
16. april 2010 - 11:51 #3
Jeg er godt tilfreds med AVG i de 5 år jeg har brugt den (Og den er bare bleven bedre) har jeg kun haft 1 smutter. Og det var mest min egen skyld. Og så har jeg SUPERAntiSpyware til at lave ekstra kontrold.
Avatar billede grzona Ekspert
16. april 2010 - 12:10 #4
Ja JA :_)...gode indlæg..... men jeg får mange forskellig indlæg?.... det er sku svært at forholde sig til hvad man RIGTIGT skal?:-( hvad koster Eset Nod32?
claes57
claes57 jeg har hørt så meget om at man ALDRIG skal forlige sig på Microsoft`s sikkerheds software!!!!
Avatar billede besle Nybegynder
16. april 2010 - 12:37 #5
Eset Nod32 har desuden vundet en stortest på PCworld.dk, som den bedste antivirus.

Prisen for en licens, i et år med Eset Antivirus 4 er 261DKK
http://www.eset.dk/
Avatar billede grzona Ekspert
16. april 2010 - 12:49 #6
oki.... Besle

Men hvad mener du om Bullgard imod det der Eset Nod32?

Jeg ved INTET om dette:-(....

Kan Eset Nod32 også firewall og adware? osv?

Jeg giver pt mere til bullgard end til det der!!!!

Peter
Avatar billede besle Nybegynder
16. april 2010 - 13:12 #7
Du kan få Nod32 med Firewall, antivirus og antispam (mail klienter som outlook, firebird osv.) Dog koster dette 359DKK excl VAT om året. Jeg har ikke de store erfaringer med Bullguard, udover at det på et tidspunkt var et spam Antivirus, i form af at det installerede sig selv på min computer, via en popup. Bullguard tæller som regel heller ikke med som en af de "store" antivirus programmer, som Norton, Eset, Kaspersky, Avast osv.

her er et link til den test jeg nævnte at Eset Nod32 vandt:
http://www.pcworld.dk/art/10556?a=frontpage&i=2

Skal også siges jeg selv kører Nod32 4 selv, og er mere end ovenud tilfreds for det.
Avatar billede grzona Ekspert
16. april 2010 - 14:04 #8
fuck:-(..... jeg har fået Bullgard via ComX!!!!

du kender vel ComX?

De burde vel være ret solide i kandterne?

Peter
Avatar billede besle Nybegynder
16. april 2010 - 17:00 #9
Kender ikke til ComX men kan se at de ikke er bedst kendt for deres service:

http://www.trustpilot.dk/review/www.comx.dk

Men da jeg skrev at jeg fik bullguard kom via en Popup til mig, så er det også godt og vel 4-5 år siden, og har ikke hørt meget om det siden. hvilket jo så er både godt og dårligt. :)
26. september 2010 - 08:23 #10
<grzona>: Skal du vide mere ?
Avatar billede grzona Ekspert
27. september 2010 - 02:56 #11
nej nej! bevares:-(