Avatar billede moon44 Nybegynder
16. marts 2010 - 20:28 Der er 1 kommentar

Deling af 3gNet fra Oister

Hej
Jeg har et 3g modem fra Oister som jeg ønsker at dele således at både min bærbar, Wii og mobiltelefon kan tilgå internettet.

Jeg har forsøgt at sætte mit 3g modem i min bærbar og dele forbindelsen. Herefter har jeg trådløst lavet en forbindelse til min wireless router som så burde smide det ud så min Wii kan tilgå det. Wii'en kan godt kommet på netværket; men den kan ikke komme på internettet???

Kan det ikke lade sig gøre eller gør jeg noget forket? Og hvilken forbindelse skal jeg dele... den fra Oister til PC eller den fra PC til router???

På forhånd mange tak!
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
26. marts 2010 - 14:45 #1
Køb dog en usb router.

Du kan læse om dem her: Http://www.4gmobiltbredbaand.dk