Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 20:14 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Jailbreaking af Iphone

Hej Eksperter.

Jeg har lige købt en Iphone 3GS med softwaren 3.1.2. Problemet er at telefonen er låst, og jeg gerne vil jailbreake den.

Jeg har hentet programmet blackra1n, kørt det og installeret det på telefonen. Efter det har jeg læst i andre guides, at man skulle køre programmet sn0w, hvor efter mobilen ville være låst op.

Men problemet er bare, at den ikke kan finde mit simkort? Eller den skriver ihvertfald efter at have kørt sn0w; "SIM låst."

Efter at have prøvet dette igen, opstod der endnu et problem.

Nu kan jeg heller ikke "connecte" til internettet via mit eget trådløst netværk. Den skriver bare: "Vælg et netværk....", hvor den altså søger men ikke finder noget. Har endda prøvet at skrive selve navnet på netværket, men det vil ikke virke.

Hvad i alverden skal jeg gøre? For jeg er fuldstændig lost!

Med venlig hilsen

Kenneth Gregersen
Avatar billede Nyhtml Nybegynder
24. februar 2010 - 20:29 #1
Har du gendannet din iphone, og opdateret til 3.1.2?. Og hvad skriver den når du trykker "make it rain" i programmet.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 20:31 #2
Den kører blackra1n fint nok. Det er ikke der problemet ligger.

Jeg har lige prøvet at gendanne iphonen med softwaren 3.1.2 hvorefter den skriver

"iphone "iPhone kunne ikke gendannes. This device isn't eligible for the requested build."

Hvad sker der for det?
Avatar billede Nyhtml Nybegynder
24. februar 2010 - 20:32 #3
Har du det nye Itunes?.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 20:34 #4
Ja, har lige hentet det.
Avatar billede Nyhtml Nybegynder
24. februar 2010 - 20:38 #5
Okej, og den siger stadig det samme ?.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 20:38 #6
Er det muligt at gå på nettet via computeren, når den allerede er tilsluttet? Eller kan man kun gå på det trådløse netværk.
Avatar billede Nyhtml Nybegynder
24. februar 2010 - 20:41 #7
Du kan sikkert gå på WI-FI på mobilen, hvis der er nogen i nærheden eller selv har. Du kan sagtens være på begge steder.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 20:43 #8
Nej det er præcis det den ikke kan. Altså det mde WI-FI! Den "søger" bare men finder ikke noget. Det er det der er så underligt.

Men hvordan siger du at jeg ellers kan komme på nettet?
Avatar billede Nyhtml Nybegynder
24. februar 2010 - 20:46 #9
Altså troede du mente om du kunne være på din computer, samtidige med Iphonen, det kan man godt. Men du har trådløst netværk indenfor rækkevidde ?.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 20:49 #10
Okay. Ja det har jeg, og jeg sidder på det via min computer. Og jeg kunne også gå på det via iphonen før at jeg prøvede at jailbreake den.

Men nu kan den ikke finde nogen netværk. Og jeg prøver at gendanne den hvilket ikke hjælper synderligt.

Har hentet firmwaren fra vildmedmac.dk for har ikke fundet andre troværdige sider der var lige så gode. Men den virker ihvertfald ikke ser det ud til.
Avatar billede Nyhtml Nybegynder
24. februar 2010 - 20:49 #11
Forresten når du har make it rainet den, så skal du gå ind i cydia også downloader den noget. Lad vær og vælg det der snow ting.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 20:51 #12
Men nu skal jeg jo først lige ha' den på nettet før at jeg overhovedet kan gøre noget med den, hvilket jeg ikke kan.
Avatar billede Nyhtml Nybegynder
24. februar 2010 - 20:53 #13
Du skal huske hvis du har opdateret den til det der 3.12, så må du ikke opdatere til den der er nyere , så sletter du sim uplocken.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 20:58 #14
Jeg har opdateret den til 3.1.2.

Men hvad saten! Af mystisk vis kan jeg nu gå på nettet.

Så nu har jeg hørt noget om at hvis sn0w ikke funker. Kan man installere Cydia og gå ind og hente sn0w via det.

Ved du hvordan man gør det?
Avatar billede Nyhtml Nybegynder
24. februar 2010 - 21:12 #15
Gå ind i Blackrain på telefonen, og download Cydia
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 21:18 #16
Det har jeg gjort.

Nu skal jeg så vælge om jeg vil være User, Hacker eller Moderator.

Hvilken en skal jeg vælge?
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 21:27 #17
Nevermind..

Men jeg har gået ind i Cydia.

Og søgt efter sn0w. Men kan ikke finde det?

hvad gør jeg?
Avatar billede Nyhtml Nybegynder
24. februar 2010 - 21:47 #18
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 21:54 #19
Det er også det jeg har gjort hele tiden.

Men skulle jo gerne ind i Cydia og hente sn0w eller backsn0w, men kan ikke finde det når jeg søger på det?
Avatar billede Nyhtml Nybegynder
24. februar 2010 - 21:59 #20
Avatar billede Nyhtml Nybegynder
24. februar 2010 - 22:00 #21
Kræver bare man kan lidt englesk.
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2014 - 16:54 #22
.