Avatar billede Nyhtml Nybegynder
20. februar 2010 - 22:56 Der er 8 kommentarer

ISO. Brænding

Hejsa, jeg har et problem med jeg skal brænde noget som fylder over 3 gb, på en dvd r skrive som jeg har. Der er plads nok og det er fint. Men når jeg propper den i drevet så finder den, den ikke automatisk som det gør når jeg propper en 700mb brandbar disk i. Det er ligesom den ikke kan finde den ?.. Kan brænde andre iso filer bare på de andre diske jeg har men så skal de også fylde 700mb. Men det er bare underligt at den slet ikke opfanger at jeg har proppet en DVD R 4,7 gb i.. Kan ikke forstå det.

Hjælp ;)

Tak
Avatar billede off-line Nybegynder
20. februar 2010 - 23:39 #1
Kan din brænder brænde både + 0g - diske ?
Prøv eventuelt dette program:
http://www.ntfs.com/iso-burning.htm
Avatar billede Nyhtml Nybegynder
20. februar 2010 - 23:42 #2
ja er jeg næsten 100% på
Avatar billede Nyhtml Nybegynder
20. februar 2010 - 23:44 #3
Har brændt med det program, bare ike en 0g file
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. februar 2010 - 09:36 #4
Og dit brænderprogram kan også håndtere DVD'er? Og du har en DVD brænder?
Avatar billede off-line Nybegynder
21. februar 2010 - 13:17 #5
Jeg ved fra erfaring, at Active@ Iso burner brænder hvad som
helst . Også CD-Iso på DVD skiver. Problemet ligger helt sikkert
i brænderen. Forudsat, at skiven er i orden selvfølgelig.
Avatar billede Nyhtml Nybegynder
21. februar 2010 - 17:29 #6
Ved det ikke helt, men der står DVD på den.
Avatar billede off-line Nybegynder
21. februar 2010 - 17:45 #7
Så er det formodentlig DVD læsehovedet som er i stykker.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2010 - 17:05 #8
Hvad skete der her?

(Du skal lige komme med feedback....)