Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2010 - 11:42 Der er 1 løsning

Privacy statement...

Her er hvad jeg er kommet frem til, foreløbig..
- hvad har jeg glemt, overset, misforstået ?

Håndtering af dine private oplysninger (privacy statement):

Dette system gemmer IKKE "på egen hånd" personhenførbare data - INGEN!
De oplysninger du selv lægger ind, kan KUN ses hvis man kender dit Bruger-iD.

Bruger-iD'et er et tilfældigt tal, trukket op af en hat med 899.999.999.999 andre.
- Så risikoen for at uvedkommende skulle gætte dit, svarer til chancen for at du får
7 rigtige i Lotto, 21 uger i træk - ved spil på kun 1 række pr. uge (MULIGT, men...)
Maskinbasseret gætteri ("brute force") er besværliggjort ved at hvert gæt forsinkes
sådan at det, i praksis, vil tage tusinder af år at finde frem til dit Bruger-iD.

For at undgå at du selv (og dine børn) skal huske Bruger-iD'et ved hvert besøg
gemmes det på din computer i en såkaldt cookie (en lillebitte "dum" tekst-fil).
Hvis du ser denne side igen og igen, selvom du HAR klikket på [Start]-knappen
skyldes det at din browser er sat op til at nægte at modtage almindelige cookies.
- Almindelige i modsætning til "third party" som du fortsat bør nægte at modtage.
(Dem som forskellige sider deler med hinanden så de kan opbygge din "profil", føj!)

Du kan selv vælge at dele dit Bruger-iD med andre - ægtefælle/samlever/kollegaer..
Disse personer vil så opnå de samme "rettigheder" som du har - så pas på med det.
(Et alternativ er "Gæster" og "Venner" ~ Læs mere på siden "stamdata" senere)

Du har på siden "stamdata" også mulighed for at indtaste din Email-adresse (uha!)
(så systemet kan "redde din røv" hvis du "mister" Bruger-iD eller Voksen-password)
- Dette er dog ikke et krav. (faktisk er røvredderfunktionen endnu ikke på plads)
Vælger du at benytte denne mulighed, LOVER vi ikke at benytte adressen til andet!
Vigtige meddelelser vedr. systemets drift KAN dog forekomme (forhåbentlig ikke!)
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2010 - 16:42 #1
Nånå, så må man meget undskylde..