Avatar billede viuf Juniormester
14. februar 2010 - 18:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

resize billeder

Hej
Findes der et program hvor man kan vælge flere billeder og så "resize" dem på en gang?
Avatar billede Vandreren Novice
14. februar 2010 - 18:49 #1
Hvis det ikke skal være særlig avanceret, så er der fx. Image Resizer:

This PowerToy enables you to resize one or many image files with a right-click.

http://www.microsoft.com/windowsxp/Downloads/powertoys/Xppowertoys.mspx
Avatar billede Vandreren Novice
14. februar 2010 - 18:51 #2
Eller FastStone Photo Resizer:

an image converter and renaming tool that intends to enable users to convert, rename, resize, crop, rotate, change color depth, add text and watermarks to images in a quick and easy batch mode. Drag and Drop mouse operation is well supported.

http://www.faststone.org/FSResizerDetail.htm
Avatar billede viuf Juniormester
14. februar 2010 - 19:46 #3
FastStone Photo Resizer er perfekt!!!
TAK
Avatar billede viuf Juniormester
14. februar 2010 - 19:48 #4
Hvordan giver jeg point?
Avatar billede Vandreren Novice
14. februar 2010 - 19:55 #5
Nu lægger jeg et svar. Det svar accepterer du og tildeler mig points.

Jeg er glad for at kunne hjælpe dig. :)