Avatar billede Boudicca Nybegynder
01. februar 2010 - 20:55 Der er 18 kommentarer

avg kan ikke afinstalleres ... hjælp

Har loaded in på en tråd , men også her - hjælp har windows Vista og kørt med AVG gratis antivirus - ville oploade til version 9 det gik ikke så afinstallerede og ville så også lige afinstallere version 8,5 - nu vil den hverkan downloade uninstall og ej heller installere den nye så jeg kan prøve det der med at installere og så afinstallere bagefter - har prøvet alt på AVG sitete uden succes ..

Håber nogen kan hjælpe - er ikke super skrap til PC men kan da lidt ..

vh Anne
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2010 - 21:01 #1
http://www.helgec.dk/revo.zip

Prøv med revo uninstaller
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2010 - 21:02 #2
Installer evt avg igen først
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2010 - 21:04 #3
http://www.avg.com/eu-en/download-tools

Eller deres eget afinstalleringsprogram
Avatar billede Boudicca Nybegynder
01. februar 2010 - 21:07 #4
Jeg kan ikke få love at installere deres program fordi det gamle er der - den gemmer ikke installationen
Avatar billede Boudicca Nybegynder
01. februar 2010 - 21:10 #5
Der er en lang tekst under AVG virus program kan ikke afinstalleres - den har jeg læst og prøvet alt men det til sidst forstår jeg ikke - når jeg går ind under regedit og trykker eksporter og højrer klikker så kommer der ikke noget med tilladelser ???
Så er problemet løst, din kommemtar 04/01-2009 20:24:48 med at gå ind
i regedit igen vælg eksporter og højreklik og derefter klik i tilladelser
var det som løste sagen.
Jeg havde selv været i regedit og så der intet var i Windows, men så kom
jeg ikke videre
01. februar 2010 - 22:35 #6
Vista trixet på et givent program:

HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede Boudicca Nybegynder
01. februar 2010 - 22:47 #7
øh jamen på hvad , der sker jo intet længer på min gamle AVG ,og den nye kan jo ikke installeres så hvad skal jeg højreklikke på - hvis du læser under ´AVG virus kan ikke afinstalleres ´et andet link så har jeg prøvet alt det der inde nærmest og intet virker .. sidst løste den kunde det ved at gå ind under  regedit og vælge eksporter og højreklik på tilladelser , jeg kan finde regedit - eksporter men hvad skal jeg så højre klikke på for at få tilladelser og hvad skal jeg så trykke på ???
nui et rod .. :-)
01. februar 2010 - 22:57 #8
Det var mest til #3 programpunktet.

Prøv også http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/ (Specielt punktet [Register]...)
http://www.ccleaner.com/download/builds/downloading-slim
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.

http://www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Avatar billede Boudicca Nybegynder
01. februar 2010 - 23:02 #9
hm jeg forstår ikke helt hvad Ccleaner har med dette problem at gøre - jeg har det og prøvet det´s af installerings programmer - det har den fyr i den anden chat også hvis du ser længere oppe - han havde samme problem og det løste det ikke - hvad siger du til det med  REGEDIT ???
Avatar billede Boudicca Nybegynder
01. februar 2010 - 23:19 #10
Her er en anden der havde samme problem - han fik svar på at downloade AVG uninstall - men jeg kan overhovedet ikke downloade noget , hverken uninstall , andre virus programmer som bliver anbefalet fordi de måske har noget uninstall programme der kan hjælpe etc - min windows vista computer Sony Vaio vil ikke gå længere end til kør på ny installition og så gør den det , hvor efter så sker der ikke mere ? ingen følgende spørgsmål om installition , og intet er downloaded - nedenstående er samme problem som mit -

I had AVG free version 8.5 & it was functioning well, I had no issues at all. Until I bought the paid version of the ANTI-VIRUS & ANTI-SPY-WARE kit at Target and tried to remove the old one. I ran the uninstaller from the control panel, did the restart (the whole 9 yards) & then tried to install the new product.

It kept saying that installation failed. Now I still see AVG on my start menu, the short cut is still on my desktop and I can still find it in my list of programs in the control panel. I can neither uninstall the old one, or install the new one.

This is the error message I get:Installer initialization failed due to following error:
Error: @AvgErrorCode_0x0253 %FILE% = "C:\Program Files\AVG\AVG8"
@AvgErrorCode_0x0020

Please help me. I tried using system restore, uninstalling in safe mode, using CC Cleaner to uninstall AND when that didn't work, I tried Revo Uninstaller. I simply do not know what else to do at this point.
3 months ago
01. februar 2010 - 23:23 #11
... men CCleaner har et [Register] + [Renser] oprydnings punkt; kør det; evt. flere gange ...

---

Søg PC'en igennem efter mappenavnet
* *AVG*
* Eksempelvis C:\Programmer\AVG
og SLET DET (Søg også i system/skjulte mapper/filer)

---

Derefter CCleaner oprydning som beskrevet...
01. februar 2010 - 23:24 #12
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Ikke nødvendigvis pga virus ell. lign. men så ka' jeg se hvad der er i din opstart mm.

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

Avatar billede Boudicca Nybegynder
01. februar 2010 - 23:28 #13
øh - jamen jeg kan slet ikke få lov at downloade noget som helst ... har lige prøvet div programmer - no mercy - dvs jeg kan ik få lov til at få noget ind før jeg på en eller anden måde manuelt har slettet det AVG , jeg har fx lige prøvet dette link
http://www.fixerrordiy.com/ttfix-avg_uninstall_error-zz0001
og igen jeg kan ikke downloade noget , intet bliver gemt og så er jeg jo lige vidt ... det må være noget med det manuelle som ham der skrev under det andet link fik svar på , har du læst den korrespondance ??
01. februar 2010 - 23:33 #14
Pas på med alle disse mere eller MINDRE 'smarte' FIX programmer !!!

---

Download via en ANDEN PC.
Copy til et passende andet medie; USB 'pen' ell. lign.
Install DERFRA på den 'syge' PC
...
Avatar billede Boudicca Nybegynder
01. februar 2010 - 23:44 #15
jeg skal forsøge , med den gamle computer , min error is mostly caused by upgrade til version avg9 and system restore back to avg8 side effect is impossibility to download any file , please remove this fil from avg programme folder : og så en lang fil - nå nu har jeg siddet hele dagen jeg orker ikke mer så må det vente til i morgen - tak for hjælpen , kh Anne
Avatar billede Boudicca Nybegynder
02. februar 2010 - 00:04 #16
jeg fik denne fra AVG
> This installation error is mostly caused by upgrade to AVG9 and system restore back to AVG8. Side effect is impossibility to download any file. Please remove this file from AVG program folder:
"C:\Program Files\AVG\AVG8\avgoff2k.dll" (for 64bit systems "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG8\avgoff2k.dll")
And follow AVG reinstall procedure on this threads:
- AVG 8.5
- AVG 9.0

Når jeg går ind under det link kommer der avgoff2k.dll , men når jeg prøver at slette den skriver den jeg ikke har godkendelse , har forstøgt at tikke mig af under den som administrator istedet for system - men det hjælper ikke så uden at kunne slette så kan jeg ikke komme videre - jeg er nu temmelig tæt på at hade AVG virus skod program - det har taget mig siden kl 11 i formiddags og stadig ikke løst - vil prøve at få noget over fra den gamle computer til at fjerne men er bange for det er her inde jeg skal få slettet noget altså under dll .... - får se
02. februar 2010 - 06:37 #17
http://ccollomb.free.fr/unlocker/ - instalér denne lille util.
Find den fil som du (tilsyneladende) ikke kan få lov til at slette. HøjreMusseTast. Unlocker. Der kan du så få 'lov' til at slette filen...

og/eller

Startop i 'fejlsikker tilstand'
Find den fil som du (tilsyneladende) ikke kan få lov til at slette. Her kan du sansynligvis godt slette filen + mappen...
Avatar billede Boudicca Nybegynder
02. februar 2010 - 12:01 #18
Hej Larry ,

tror jeg måske har løst det ved at kopiere far min gamle bærbare det uninstall tool fra AVG på memory stick og så loaded det ind af den vej - på AVG side kan man se det sker når man prøver at downloade version 9 og ikke har afinstalleret version 8.5 - og så laver system gendannelse , så vil computeren pludselig intet og slet ikke tage nogen downloads - det er lykkes mig at installere version 9 efter jeg brugte uninstall tool - dog ser det ud til de del. filer som jeg skulle slette stadig er der , så det må jeg lige se på og evt prøve din løsning her til sidst - takker for indlæg :-)  kh Anne