Avatar billede madser22 Novice
17. januar 2010 - 10:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Omkredse en partion

Hejsa.

jeg har tænkt på, kan man egentligt omkredse en partion? Dermed mener jeg hvis jeg downloader filer, eller hvad det kan være og gemmer på mit f drev, at jeg så har muligheden for at installere 3 forskellige virusprogrammer på mit f frev og køre de filer igennem jeg downloader, inden jeg installerer dem på mit c drev. Det vil sige, nærmest sætte en mur omkring f drevet, så hvis der er en virus i en fil, at den ikke breder sig videre til de andre dreve.

jeg ved ikke om det er ordentligt beskrevet?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2010 - 10:54 #1
der er absolut ikke klogt med mere en et virusprogram på sin pc -man er ikke 3 dobbelt sikret men får bare muligheden at et af dem ødelægger det for de andre.
Avatar billede madser22 Novice
17. januar 2010 - 10:54 #2
Jeg har lavet en lille animation af hvad jeg mener. Ved ikke om det hjælper noget:

http://img121.imageshack.us/i/unavngivetmw.jpg/
Avatar billede madser22 Novice
17. januar 2010 - 10:59 #3
hm mærkeligt min kommentar kom ikke med, men svaret er godkendt.
Avatar billede madser22 Novice
17. januar 2010 - 11:00 #4
Nå jeg prøver igen. Jeg gør bare som jeg har gjort indtil videre så. Downloade til f drevet og scanne filen/filerne med AVG free.

tak for det hurtige svar ihvertfald
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. januar 2010 - 11:40 #5
For at give dig svar: Ja det er muligt.

http://www.sandboxie.com
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2010 - 20:33 #6
Det var så lidt...