Avatar billede Mcoroklo Nybegynder
22. december 2009 - 17:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Integration af blog på website: Hvilken?

Jeg ønsker at integrere en blog på mit nuværende website, som passer ind i mit design. Min hjemmeside er lavet i ASP.NET, og jeg ønsker IKKE at lave en blog fra bunden.

Er der nogle eksisterende blogs som folk kan anbefale, der samtidig er nemme at sætte op?

Jeg har kigget lidt på http://www.dotnetblogengine.net/, og jeg er lidt nervøs for hvor nem den er at putte ind i et eksisterende design, samt jeg ikke nødvendigvis vil have den skal bruge SQL.

En usercontrol med tilhørende XML data access layer ville være fantastisk. Skal XML data access layeret selv skrives er det også OK.

På forhånd mange tak! :-)
Avatar billede Mcoroklo Nybegynder
22. december 2009 - 17:10 #1
- Inden folk flår hovedet af mig, så ved jeg godt at Dotnetblogengine kan ændres ret meget alt efter behov, og samtidig opfylder mine krav.

Jeg vil dog lige høre nogle flere ideer og erfaringer! :-)
Avatar billede madand Nybegynder
23. december 2009 - 09:18 #2
Mads Kristensens dotnetblogengine kører vidst nok som standard i XML og virker ud af boksen.
Hvor du så kan ændre den til en masse andre typer databaser.

Men hvor nem den er at implementere i dit website, skal jeg ikke kunne sige.

Ellers er det jo DasBlog, den er også lavet i .NET :)