Avatar billede ttgeek Nybegynder
02. december 2009 - 10:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Finde browserens understøttede SSL version

Hej Folkens

Dem der drifter mit website siger at browsere der ikke understøtter SSL 3, vil ikke blive serviceret.

Hvordan finder jeg ud af i min kode hvilken version af SSL som den besøgenes browser understøtter?

Min løsning er asp.net v2.0.

NB: Jeg er ude efter mere end Request.IsSecureConnection

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede arne_v Ekspert
02. december 2009 - 16:19 #1
1) Hvis ikke de understoetter SSL V2 vil brugere af denne slet ikke naa dine ASP.NET sider.

2) SSL V3 er fra 1996, saa problemet vil formentligt kun eksistere for antikke browsere som NetScape 1+2+3 og IE 2+3.

3) Jeg kan ikke se noget i API til at hente den faktisk brugte version med.
Avatar billede ttgeek Nybegynder
03. december 2009 - 14:44 #2
Hej Arne

svar nummer to beroliger mit sind. Du får point hvis du smider et svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
03. december 2009 - 14:48 #3
OK