Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
27. november 2009 - 14:27 Der er 1 løsning

Advarsel om auto-refresh kan ikke afhjælpes

Jeg har en Visual Studio 2005 applikation, der bruger en komponent, der hedder MaxLength og .dll filen findes i bin-folderen, så alt burde være ok. Der gives dog en warning:

Warning    1    Unable to update auto-refresh reference 'system.web.customextensions.dll'. Can not find assembly 'C:\MaxLength\System.Web.CustomExtensions.dll'.    C:\1. Applications NZ-QM\Intraweb\QMCA\Bin\system.web.customextensions.dll.refresh    C:\...\QMCA\

Jeg har afsøgt Google og prøvet forskellige råd til at få den væk, men lige lidt hjælper det - den bliver ved med at stå der.

Er der nogen der ved, hvordan man kan få den væk? Applikationen kører uden problemer, men det generer mig, at den står der!
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
05. september 2010 - 12:03 #1
Har ikke problemet mere, så derfor lukkes spørgsmålet.