Avatar billede pauseklovn Nybegynder
20. oktober 2009 - 03:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

programmer slettet internet væk

hej

jeg har en næsten ny mini pc (bærbar) og til den medfølger der en masse prøve ting og gratis programmer som jeg ved at jeg ikke ville kunne få brug for. Derfor gik jeg igang med at slettet dem fra pcen og en masse andet som jeg ikke lige viste hvad var for noget. jeg kunne jo ikke se hvorfor det skulle være der.... men det korte af det lange er at nu kan jeg ikke gå på nettet længer formenlig fordi jeg fik slettet lidt for meget på pcen men hvad gør jeg så nu ??

p.s. jeg ville med 100% sikkerhed skynde mig, at sige jeg ikke er nogen ørn til det med pc..så forklar helst så tydelig så mulig på forhånd tak...

jeg bruger et internet stik..(lan) og der er XP på pcen
Avatar billede vejmand Juniormester
20. oktober 2009 - 03:35 #1
Lav en systemgendannelse:

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede thov Forsker
20. oktober 2009 - 04:09 #2
Og vil du rydde op i det pre-installerede skrammel, så benyt 'PC decrapifier' http://www.pcdecrapifier.com/
Så går det ikke så nemt galt...
Avatar billede pauseklovn Nybegynder
22. oktober 2009 - 20:18 #4
hmm underligt da jeg skulle lave en Systemgendannelse skriv pcen at det kunne den ikke da den forsøget på at gendanne til en bestemt dato... men nu virker internettet igen så underligt men mange tak..