Avatar billede Hans-Hunt Nybegynder
16. oktober 2009 - 12:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP!!! Din Nokia-enhed er tilsuttet i en forkert tilstand.... (Overførsel af musik til mobiltelefon)

Hej

Bær lige over medmig, hvis emnet ikke ligger ind under den korrekte kategori.

Nå, nu til spørgsmålet.

Jeg har købt en nokia 5610 xpress telefon.

Jeg vil nu overføre msuik til den og har installeret de nødvendige programmer. blandt andet "nokia Music"....

Når jeg så har forbundet USB-stikket fra computeren til telefonen skriver den følgende i programmet "nokia music":

"Din nokia-enhed er tilsluttet i en forkert tilstand, der ikke kan bruges til overførsel af musik" ....

Hvad sker der??? Hvor er det bare irriterende... Kan nogen hjælpe? Og meget gerne en detaljeret forklaring, da jeg er lidt af en IT-tosse.

NB. Jeg har forsøgt at bruge en af de andre USB-porte,men hver gang meddeler den samme besked :(

PLEASE HJÆLP!
På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Avatar billede Blandy Praktikant
16. oktober 2009 - 13:04 #1
Er du sikker på at prorammet understøtter netop din telefon? Du kan også bruge Nokia Pc-Suit, som har en masse andre brugbare features også. Nokia pcsuit fungerer rigtig godt til overførsel af musik og andre data.

Når den skriver i forkert tilstand kan det være telefonen skal være offline, når du forbinder den til applikationen. Det skal telefoner ofte efter min erfaring.
Avatar billede Hans-Hunt Nybegynder
16. oktober 2009 - 13:17 #2
Hej

Jamen jeg startede med at installere PC-suit. (Den medfølgende CD-skive)... Så kom der en menu frem, hvor jeg blandt andet kunne vælge at overføremusik.
Den rubrik valgte jeg og så blev jeg bedt om at downloade "nokia music" hvor jeg skulle kunne overføre musik fra og til min nye telefon... Men her er det så jeg render ind i teksten
"Din nokia-enhed er tilsluttet i en forkert tilstand, der ikke kan bruges til overførsel af musik" ....

Æv æv æv... Er der en anden måde jeg kan gøre det på? Gerne en detaljeret beskrivelse, tak....
Avatar billede Blandy Praktikant
16. oktober 2009 - 13:34 #3
Oki det er helt klart fordi din mobil ikke er i det rigtige mode. der skulle gerne stå i forbindelse med connedtion af din mobil til din computer, at du skal huske at sætte din tele for i "X" mode. Ellers kan mobilen ikke snakke med den software du har på din maskine. Har du tjekket på din mobil, om der ikke står hvilke mode du har at vælge imellem. Hos mig er der i hvertfald "offline", "Pc-suite", "Dataoverførsel" og så vist en mere.

Så det passer godt det som systemet siger, at telefonen er i forkert tilstand.