Avatar billede Max Novice
10. oktober 2009 - 12:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Micro usb stereo hovedtelefoner

Hej alle.

Jeg har anskaffet mig en Nokia 6100 Fold fordi jeg blev træt af de store pocket pc telefoner (HTC, osv). Jeg vil i den anledning have et nyt sæt hovedtelefoner til den, da de medfølgende ear buds er af så ringe en kvalitet, at de kan ødelægge enhver musikoplevelse.

Mit spørgsmål er så, om der er nogen, der kender et godt mærke / en god model, som jeg bør købe. De skal kunne tilsluttes direkte til telefonens micro usb port, da jeg er træt af Nokia's converter- og kontrolkabel. De skal have en rigtig god lydgengivelse, men må helst ikke være for store, eller ligne noget en Jens Lyn skurk ville bruge som hovedbeklædning.

Håber I har rigtig mange gode forslag.

På forhånd tak.
Avatar billede komputerdk Mester
05. november 2009 - 17:56 #1
er der en model der hedder 6100 fold ? - er det ikke 6600 fold ?

tror omvendt ikke at du kan få høretelefoner til micro USB stik (mener det er nokias egen standard) .

Du kunne alternativt købe et Stereo USB headset - evt. med adapter så du kan bruge almindelig 3,5 mm jack stik.
Avatar billede Max Novice
28. februar 2010 - 21:38 #2
Ingen løsning fundet. Skifter telefon i stedet for. Annullerer denne tråd. Tak til komputerdk for kommentar.

Mvh.