Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2009 - 22:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke vise database

Hej.

Jeg har den her database som jeg har lavet på min gamle computer. I dag har jeg så fået en ny, og jeg har installeret alle mine udvikler programmer. Men når jeg så i VS Web Developer 2008 prøver at åbne min database siger den:

The database 'C:\USERS\OLIVER\DOCUMENTS\VISUAL STUDIO 2008\WEBSITES\WEBSITE4\APP_DATA\DATABASE2.MDF' cannot be opened because it is version 655. This server supports version 612 and earlier. A downgrade path is not supported.
Could not open new database 'C:\USERS\OLIVER\DOCUMENTS\VISUAL STUDIO 2008\WEBSITES\WEBSITE4\APP_DATA\DATABASE2.MDF'. CREATE DATABASE is aborted.
An attempt to attach an auto-named database for file C:\Users\Oliver\Documents\Visual Studio 2008\WebSites\WebSite4\App_Data\Database2.mdf failed. A database with the same name exists, or specified file cannot be opened, or it is located on UNC share.

Jeg har både SQL server 2005 og SQL server 2008, og jeg forstår ikke problemet, jeg håber der er en der kan hjælpe mig..
Avatar billede nissen2630 Novice
08. oktober 2009 - 00:21 #1
Prøv med en windows update
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2010 - 19:09 #2
Jeg har stadig ikke fundet en helt ordenlig løsning men det virker fint halvt igen. :) Og det var ikke noget med windows update, for det fungere og jeg har haft opdateret flere gange sidenhen.. :)