Avatar billede frantzendk Nybegynder
12. september 2009 - 18:33 Der er 1 kommentar

autologin på net Hdd

Jeg hat et netværksdrev der kræver bruger navn og kodeord for jeg kan logge ind på det. jeg vil gerne have at viste selv logger på drevet, når vista starter op, enten i opstarten eller lige inden, der hvor man skriver kodeord for at logge på vista. Så jeg slipper for hvergang at skulle logge ind på den net-hdd selv.
Avatar billede kgkg Nybegynder
12. september 2009 - 19:42 #1
Nu skriver du ikke noget om hviklen NetHDD som du har, men på de fleste kan man oprette de brugere som skal have adgang til data.

Og det plejer at være muligt hvis det brugernavn og adgangskode som bruges til at logge på computeren også er oprettet som bruger på NetHDD'en.

Så prøv at oprette en bruger på NetHDD'en med det samme navn som det du bruger til at logge ind på din computer.